Aangezien we imo de laatste maanden enorm zijn vooruit gegaan plaats ik even foto's van deze middag.
Beau is een draver die vroeger nog gekoerst heeft, maar nu lekker bij ons een tweede leventje leidt. Het is helemaal geen makkelijk paard en we hebben vaker ruzie dan wat anders
, maar toch heeft hij mijn hartje gestolen. Beau heeft deze zomer ook in de prikkeldraad gehangen waardoor hij 6 weken heeft stilgestaan, maar daarna hebben we eindelijk een dressuurinstructrice gevonden die ons echt vooruit helpt
. Deze morgen ben ik naar de manege gegaan en hebben we enkele foto's en stills gemaakt. Sorry voor de vreselijke kwaliteit
. genoeg gekletst... 15/10/2005 proefrit bij de vorige eigenaars, geen stuur, geen galop, alleen DRAVEN
:1.
ergens ondertussen : eindelijk rechtgericht , al een beetje galop, maar nog steeds helemaal gespannen, de rug helemaal hol en dat hoofd bleef maar in de lucht
2.
VANDAAG :
het zijn natuurlijk wel de goede momenten, tussendoor is het vaak nog vechten om niet af te stappen, maar die goede momenten maken het weer goed
(zeker als je dan de fotos ziet
)richting voorwaarts-neerwaarts werken, vind hij heel moeilijk
3.

de spiegel is eng
4.

weer wat proberen vw/nw neusje moet er meer uit, maar hij volgt de hand toch al wat
5.

wat oppakken ( zie zijn nieuwe disney/babyblauwe setje
)6.

en draven ( stills, bagger kwaliteit )
achterhand mag wat zakken, verder wel netjes
7.

8.

wat meer oppakken, wat tempowisselingen rijden
9.

10.

meer verzamelen en achterhand eronder zetten :
11.

en dan dieper instellen en achterhand lekker laten werken, dan zit hij eindelijk een beetje aan een "normaal" tempo
12.

best wel trots op deze foto
en dan was hij klaar
we hebben vandaag ook na lange tijd nog eens in een bak gegalopeerd ( vind hij vreselijk moeilijk) maar we hebben het een volledige hoefslag uitgehouden
( inclusief enkele bokjes
) tips zijn welkom, wees wel vriendelijk, we komen van ver en hebben nog heel veel te leren
Ik zit hier echt vreselijk, ik weet dat het geen excuus is maar : het is een rotzadel
Maar ik heb een dressuurzadel gekocht, er moet juist nog een bredere boom in.

wel iets te diep aan de teugel nog vind ik