DresslOver en ik hadden n.a.v dit topic viewtopic.php?f=10&t=676015&st=0&sk=t&sd=a&start=125 een discussie (een zeer leuk leerzame discussie moet ik eerlijk zeggen! tenminste eentje waarbij niemand volkomen de grond werd ingeboord, en er van alles werd bijgehaald om maar gelijk te krijgen en die ander helemaal naar beneden te halen)
aangezien dat topic niet echt het juiste was om onze discussie in verder te voeren besloten we een topic te openen!
Wat vinden jullie nou zelf? zien jullie liever een paard dat een sterrenkijker is, of een paard dat te diep loopt! (en dan a.u.b niet van de reacties, ik zie liever een paard dat correct loopt) want waar het ons ook om gaat, is het feit wat nou eigenlijk slechter is voor een paard, de sterrenkijker, of het paard wat te diep loopt?
En wat is nou het moeilijkste "probleem" om op te lossen, de sterrenkijker dat een correct paard moet worden, of een paard dat veels te diep loopt en een correct paard moet worden!
Wij zijn zeer nieuwsgierig naar jullie reacties! we komen zelf ook nog wel met onze meningen

Groetjes Dressl0ver en casperrrr