ik dacht, laat ik eens wat foto's van hem plaatsen hier sta ik dus ook op, hij is de linkse en hier is ie dus heeeeel schattig let niet op mijn lelukke koplieve, oude foto van een jaar geleden
Hij heeft een pittig koppie, maar ziet er erg jong uit. (voor mij dan ) En jij ziet er hier een stuk beter uit dan met die zwarte lippenstift..
Ow ja, vandaar ik weet niet hoe oud jij bent? Ik val nl op minstens 3 jaar ouder als ikzelf, ze moeten dus minstens 20 zijn wil ik erop kunnen vallen Niet dat ik op zoek ben hoor, ik heb al 3 jaar een hele lieve vriend van 21
flair schreef:Ow ja, vandaar ik weet niet hoe oud jij bent? Ik val nl op minstens 3 jaar ouder als ikzelf, ze moeten dus minstens 20 zijn wil ik erop kunnen vallen Niet dat ik op zoek ben hoor, ik heb al 3 jaar een hele lieve vriend van 21 Haha same here ps: wel een leuk koppie hoor
ilonaaaa schreef:wuahahhahahaahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWaar slaat dat op dan Je vriend ziet er leuk uit hoor!
Ilonaaa denkt vandaag grappig te zijn. Zie meerdere reacties van haar van vandaag, zeker niet zoveel om handen.Maar inderdaad, leuke vriend hoor! Hij heeft een schattig koppie.
Wat Ilonaa heeft heb ik ook wel eens hoor.. gewoon zin in maar ik doe het meestal niet.Maareeh leuke vriend hoor.
ilonaaaa schreef:wuahahhahahaahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavaag mens Je hebt wel een lekker vriendje hoor
sorry hoor maar je bent echt te lelijk voor hem...hij kan wel veel beters krijgenzoo,hier heb je mijn mening..net zoals die jij gaf in laura's topic.
kvind et trouwens heel kinderachtig, ongetwijfeld is ze zelf ook niet op d'r mondje gevallen en bovendien is het allemaal al opgelost.
_Scarlet_ schreef:kvind et trouwens heel kinderachtig, ongetwijfeld is ze zelf ook niet op d'r mondje gevallen en bovendien is het allemaal al opgelost.ik reageer toch ook niet voor haar?dit is mn eigen mening hoor..maargoed dat topic is alweer afgesloten, dus nu..ssstt !!
nja dat het je eigen mening is komt nogal ongeloofwaardig over aangezien je er achter zet: net zoals jij die gaf in laura's topic...
hij kan zker wat beters krijgen!!!jij bent lelijk en hij kanp, dat klop niet.sorry maar dat is mijn mening!!
hmm en waarom ben ik dan zo lelijk volgens jou? btw, je kan wel zeggen dat ik lelijk ben, maar ik BEN niet lelijk, jij VIND mij lelijk...