Gistere heb ik mijn SGW debuut gehad en wel in Meer (de Mosten)!
We vertrokken rond kwart voor 9 richting het terrein, het is vanuit ons maar een kleine 20 minuten dus lekker dichtbij!!
Ik moest om 10.21 springen, om 10.36 crossen en om 15.00 dressuren!
Dus eenmaal aangekomen op het terrein, richting de tent gegaan om mijn startnummer op te halen en te betalen! Nadat we dat gedaan hadden zijn we het springparcours gaan verkennen! Althans verkennen, we moesten het uitvogelen langs de kant want parcours lopen kennen ze blijkbaar niet! Dus 2 mensen gekeken en toen was het wel duidelijk! Toen nog even het einde van de cross gelopen (voor de zekerheid

Dus op gezadeld en richting het losspringen, nr 60 ging er al in en ik was nr. 64... Maar je kon jezelf aanmelden dus na nr. 65 ben ik er in gegaan! Het losspringen ging redelijk maar beetje hectisch!! Toen het springparcours: Ik wilde eigenlijk voor 1 nog een volte draaien maar zag dat ik toen al door de start ging, dus maar meteen naar 1.. Joery twijfelde iets of wat, het overdonderde hem denk ik een beetje, maar sprong na mijn aanmoediging toch!! Verder het hele parcours foutloos en binnen de tijd!
Toen gauw mijn achterste crossbeschermers en springschoenen om gedaan, want ik had maar een kwartier tussen het springen en de cross! En mijn ouders en groom (he Suz

Joery was lekker relaxt.. Zelf erg gespannen maar wat wil je

Hier zijn de foto's te vinden van de hindernissen die ik moest springen (zijn gistere gemaakt tijdens het crosslopen!)
viewtopic.php?f=96&t=674886
Toen werd er omgeroepen wil nr.64 zich naar het starthok begeven dus ik daar naar toe! Nog 30 sec... 15 sec... (bij 5 mijn teller aangezet) 5.4.3.2.1. Start en succes!!
En daar gingen we dan op naar hindernis 1 een boomstam: Goed! Hindernis 2: Goed! Hindernis 3, reed voorbij het stuk waar ik in moest.. vergiste me even! Maar goed hersteld, de berg op en Hindernis 3: Goed! Hindernis 4: Goed Hindernis 5: Goed! Hindernis 6: Goed! Hindernis 7 a&b: Goed! Hindernis 8: Goed, dit was het water, en daar stonden er 2 stil... de ene schoot nog net voor mij het water in de ander kwam achter me aan net na het water haalde ik de ene die voor me ging in en zo gingen we verder! Joery keek gelukkig helemaal niet naar de andere 2 pony's en hield zijn concentratie goed bij mij en ik bij hem!! Hindernis 9: Goed! Hindernis 10: Goed! Hindernis 11: Goed! Hierna haalden de 2 achter me me weer in (keek op mijn klok en was veel te snel dus ik met Joery in een handgallopje doorgegaan!) Hindernis 12: Goed! Toen even gaan stappen want was écht snel!! Weer verder: Hindernis 13 (de laatste): Goed

Lekker uitgestapt (met een glunderend gezicht) en toen maar richting de trailer! Daar hadden we flink wat tijd dus lekker bij de trailer rond gehangen en rond kwart voor 2 Joery op gaan zadelen voor de dressuur! Ik moest om 15.00 dressuren maar er was om half 3 niemand en toen ben ik maar gegaan! Dressuur ging voor mijn gevoel niet heel lekker (Joery was beetje moe, maar dat was te begrijpen...) Suz vond het er wel gewoon goed uitzien! Maar ikzelf kwam met wisselende gevoelens uit de ring! Maar ja toen was het afwachten... tot de prijsuitreiking! Suz en ik hebben toen nog een keer de cross gelopen want nu waren de zwaardere reeksen bezig! Altijd leuk om te zien he

Eenmaal terug allemaal lekker een hamburger op en maar wachten en wachten! De prijsuitreiking was erg laat... Rond half 6 werden de uitslagen lijsten opgehangen, ik had dus foutloos gesprongen, foutloos gecrossd én 188 punten voor de dressuur (met de oude regeling... maar er werd érg hoog gepunt!)!
En wat bleek ik was 5e (met prijs van de 20) met 41.45 strafpunten in totaal

Natuurlijk zijn er ook foto's gemaakt en filmpjes!! Lydia (Sisi op Bokt) en Suz (Risky op Bokt) Super bedankt voor de foto's en filmpjes

Ook wil ik mijn ouders en Suz nog bedanken voor het helpen

De foto's en filmpjes staan door elkaar! Maar zo staan ze op volgorde

Springparcours (1e deel):
http://www.zippyvideos.com/5578249766205706/dscf4713/
Springparcours (2e deel):
http://www.zippyvideos.com/7836456076205696/dscf4714/
Hindernis nr.6:
http://www.zippyvideos.com/9532157546205686/dscf4722/
Net voor de waterbak

In de waterbak (mijn gezicht

Tijdens de waterbak

Waterbak weer uit...

Net na de waterbak (waar ik iemand inhaalde...)

Hindernis nr.11 (met zen drieën...):
http://www.zippyvideos.com/2391885246205746/dscf4723/
Net na de cross... even de cross bespreken

Richting de trailer

En als afsluiting, na de erg leuke maar vermoeiende dag: Joery krijg lekker water

Al met al was het dus een erg geslaagde dag