L_Odette schreef:Sorry,maar dit zijn geen excuses(vind ik)... Cap vergeten? Als je haarlos zit en met springen voor je ogen zwiepert zou ik toch echt wel denken "waar is mn cap''?... Daarnaast als je cap te groot is,koop er dan ook eentje die past(misschien raar hoor...maar je koopt toch ook geen schoenen die te groot zijn?). En dan ook nog te grote peesjes...kom op. Zorg eerst dat je je zaakjes voor elkaar hebt en ga dan rijden...
Maar dit is mijn mening...
En hier ben ik het helemaal mee eens. Ook vind ik allebei jullie springhouding niet zo geweldig. Op sommige foto's zitten jullie erop alsof jullie over 1.50m heen vliegen. Probeer je pony wat meer bij elkaar te rijden, zo komt hij er ook wat dichter onder, en zal mooier (ronder) gaan springen, en zo hoef je je pony ook niet tijdens de sprong in zn nek te hangen. Op sommige foto's zie je ook dat je tijdens de sprong je benen erg afsteekt, probeer er op te letten. Je zegt ook dat de pony heet was, probeer hem dan eerst dressuurmatig wat beter voor elkaar te hebben. Als iets gevaarlijk is is het wel géén controle tijdens het springen hebben. Succes!