Moeder op 'vreemd' paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

naugthytjhu

Moeder op 'vreemd' paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 20:46

Hallo bokkers.Ilonka (Selenetje op bokt) riep me ma gisteren (08-10-2006)of ze er ff op der paard Selene wilde.M'n ma heeft al een hele lange tijd niet meer gereden.Graag geen commentaar over normale kleren (want ze keek gewoon naar de les van mn zusje..) en over geen cap.Cap is eige keuze en Selene is erg braaf.En ja we weten het,het is en blijft een dier die kan schrikken.Maargoed.Commentaar is altijd welkom maar daar hebben we niet veel aan.Was maar eenmalig.Wees wel lief tegen mn mamatje Lovers

Afbeelding
draven
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hihih kijk die tong Tong uitsteken.Ze had het warm en is het allemaal niet meer gewent hahaha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
belonen
Afbeelding
uitstappen
Afbeelding
En Sharona (de dochter van ilonka) nog ff uitstappen
Afbeelding
Afbeelding
en het lieve koppie van selene Lovers nog moe zo te zien aan die neusgaten haha

bedankt Ilonk,door jou gaan we een nieuw zadel kopen Haha!natuurlijk nog wel eerst ff een jaar lang sparen..Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Nou,lief zijn hé voor mn mammie en leuke reacties mogen altijd komen Haha!!
Laatst bijgewerkt door naugthytjhu op 09-10-06 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

klomp

Re: Moeder op 'vreemd' paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:48

nou knap hoor dat je moeder er zo weer opstapt!! en ze rijd er nog netjes mee weg ook!! Haha!

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:49

gaat goed maar sharon kan al aan de teugel rijden Clown

je moeder zit voor zo ver ikz ie heel netjes

Selenetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:50

hihihih wat leukkkkkkkkkkk ennuh die laatse foto moet je ff groot doorsturen hoor en die van sharona ook!!! leuk hoor mam op bokt hahahah

whatfuture

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:51

dappere mama heb jij.. zou mijn moeder nou echt nooit doen Tong uitsteken

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:52

Tof dat je moeder nog eens rijd!:D ziet er leuk uit!
Misschien stijbeugels een gaatje langer,Minder trekken in de mond,En hielen wat meer omlaag<Maar dat doet er eigenlijk allemaal niet om want het is wss alleen maar even voor de fun

Nou als moeder die het een eindje niet meer gedaan heeft etc, Vind ik het erg knap en er heel leuk uitzien! *is verbaast*

Veel succes nog, groeten SOET

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:52

Aahhh wat leuk om een mama op een pony te zien.
Nu weet ik ook wat mijn moeder mag gaan doen Knipoog
Leuke foto's. Xx

Selenetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:54

[gast1122] schreef:
Leuke foto's. Xx

uhhhhhhh selene is geen pony maar een paard Haha!

idooltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:55

heej meliiss leuke foto's van jj ma op selene Knipoog nou wel leuk tog dat ze gewoon weer ging paardrijden !!!
xx

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:04

Heej liss !!

haha wat leuk je moeder op selene ..
En idd ik zie mijn moeder dat echt nooit doen .. ze durf niet een te poetsen Nagelbijten / Gniffelen.
Umm en verder ik vindt het er wel goed uitzien hoor .. en dat ze er tog gewoon ff opstapt heel dapper !

××.

PrisSyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:16

melis leuke foto's hoor Tong uitsteken wel weer gedurft van je ma hoor Tong uitsteken

Kiiraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:17

Hée melis,,

Leuk dat je ma ook weer eens op ene paard zit.
Heb ahar voor het laatst zien ryden op tamar voordat ze de wi op ging.
haha,, ziet er wel leuk ook.

Kuss,, Chann

Leoonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:17

hoihoi!!
wat leuk! je moeder op selene!
nu kunnen jullie een keer met de familie een tochtje maken Tong uitsteken
haha
nou veel plezier !
xxxx leo

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:19

leuk hoor, je moeder weer op het paard!
na zo'n lange tijd rijdt ze toch netjes weg!
misschien krijgt ze nu de kriebels wel weer om te gaan rijden Haha! Haha!

_Cubby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:21

Hey melis!!
Dat is leuk joh,, om je moeder op Selene te zien Haha! Knipoog
Het ziet er leuk uit hoor !!
En je ma vond het zo te zien ook wel leuk Haha! Knipoog
jammer dat mijn ma dat niet meer doet,, maar me pa die gaat binnenkort misschien weer op les
En nu weer ontopic Knipoog

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 22:01

zo te zien heeft ze er echt heel veel lol in en daar gaat het om!! super!!!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 14:21

klomp schreef:
nou knap hoor dat je moeder er zo weer opstapt!! en ze rijd er nog netjes mee weg ook!! Haha!

Hihi bedankt Lachen en ze weet dat Selene braaf is,dus dat is natuurlijk weer een zelfvertouwerspuntje zeg maar Tong uitsteken.

flippieh schreef:
gaat goed maar sharon kan al aan de teugel rijden Clown

je moeder zit voor zo ver ik zie heel netjes

Het is Sharona potvedikkie!! hahah grapje hoor Knipoog.En bedankt Lachen.Ja,Sharona krijgt de smaak te pakken Haha!.Echt leuk als je die twee ziet rijden.echt gewoon een team Lachen.
Selenetje schreef:
hihihih wat leukkkkkkkkkkk ennuh die laatse foto moet je ff groot doorsturen hoor en die van sharona ook!!! leuk hoor mam op bokt hahahah

hahaha ja me ma wist het eerst niet en ik liet het der zien,nou...ze zat iederekeer naast me van.. ooo god!!!!! en toen zag ze de reacties entoen vond ze het niet meer erg Tong uitsteken.Fotos zijn doorgestuurt Tong uitsteken!
whatfuture schreef:
dappere mama heb jij.. zou mijn moeder nou echt nooit doen Tong uitsteken

M'n oeder rijd zelf ook dus dat scheelt.Hihi ik hoor er wel meer over dat hun ouders het niet doen ezno Tong uitsteken.gelukkig doen de mijne het wel.M'n vader heeft er ook een keer opgezeten.Zal misschien wel een foto hier in het topic zettn als mensen dat leuk vinden Tong uitsteken Was natuurlijk alleen stappen en 'draven' en lol dattie had joh!! Tong uitsteken

SOET schreef:
Tof dat je moeder nog eens rijd!:D ziet er leuk uit!
Misschien stijbeugels een gaatje langer,Minder trekken in de mond,En hielen wat meer omlaag&lt;Maar dat doet er eigenlijk allemaal niet om want het is wss alleen maar even voor de fun

Nou als moeder die het een eindje niet meer gedaan heeft etc, Vind ik het erg knap en er heel leuk uitzien! *is verbaast*

Veel succes nog, groeten SOET

trekken doet ze niet.Ze zet der handen vast vindt ik.Op de foto's lijkt het idd of ze trekt.Maar gelukkig doet ze dat niet Haha!.En met normale (soort van) laarzen lukt het niet echt om hielen naar beneden te drukken.Krijg je een beetje blaren van Clown en anders toch bedankt voor de tips Haha!.Ook bedankt voor het ene laatste zinnetje Lachen.

[gast1122] schreef:
Leuke foto's. Xx

Hahaha dan wil ik wel je topic zien hé als je ma erop zit Tong uitsteken.(weet niet of ze zelf ook rijdt?)

Selenetje schreef:
[gast1122] schreef:
Leuke foto's. Xx

uhhhhhhh selene is geen pony maar een paard Haha!

owja mensen!! opletten!! Daar mogen we niet mee spotten Tong uitsteken.Selene is een echt groot paard Haha!! Hiihih mn moeder lijkt lang op de foto's vindt ik! maarja,Selene heeft geen hangbuik zoals tamar Vork Selene is lekker slank haha

idooltjuh schreef:
heej meliiss leuke foto's van jj ma op selene Knipoog nou wel leuk tog dat ze gewoon weer ging paardrijden !!!
xx

heej,tnQ en ze is niet gestopt.. Ze heeft alleen geen les meer en wij hebben Tamar in gepikt hahahha

x_manon_x schreef:
Heej liss !!

haha wat leuk je moeder op selene ..
En idd ik zie mijn moeder dat echt nooit doen .. ze durf niet een te poetsen Nagelbijten / Gniffelen.
Umm en verder ik vindt het er wel goed uitzien hoor .. en dat ze er tog gewoon ff opstapt heel dapper !

××.

Hahahaha,en idd dapper (zonder hoofddeksel.. Tong uitsteken)En ag joh,komt nog wel.Je ma komt tenminste kijken enzo (mijn ma ook hoor daar niet van..) maar stapje voor stapje hé manon Knipoog

PrisSyl schreef:
melis leuke foto's hoor Tong uitsteken wel weer gedurft van je ma hoor Tong uitsteken

hAHAHA ja idd mn ma is dapper Cool hahaha grapje hoor. zie je zondag bij je wedstrijd!!

Kiiraa schreef:
Hée melis,,

Leuk dat je ma ook weer eens op ene paard zit.
Heb ahar voor het laatst zien ryden op tamar voordat ze de wi op ging.
haha,, ziet er wel leuk ook.

Kuss,, Chann

Heeeej schore Tong uitsteken! ja idd,en zie der alleen nog maar uitstappen Tong uitsteken.
Leoonie schreef:
hoihoi!!
wat leuk! je moeder op selene!
nu kunnen jullie een keer met de familie een tochtje maken Tong uitsteken
haha
nou veel plezier !
xxxx leo

haahhaa ja idd,alleen.. 1 probleem.We komen te kort aan paarden Tong uitsteken! leen jij Mik dan even uit over 3 jaar Tong uitsteken?Ennne..Zal mn plan gereed maken voor morgen Sigaar (als het me lukt..) je zal wel zien of het me is gelukt ja of nee.. gnegnegne Tong uitsteken

whissie schreef:
leuk hoor, je moeder weer op het paard!
na zo'n lange tijd rijdt ze toch netjes weg!
misschien krijgt ze nu de kriebels wel weer om te gaan rijden Haha! Haha!

Haha bedankt Lachen.En ze rijd ook nog wel.Tenminste,uitstappen..M'n zusje en ik hebben het paard ingepikt.Ze wil alleen buiten rijden.Ze houd er niet van om in de bak te rijden.Maar aangezien Tamar een beetje kentter is de laatste tijd.Of ze wordt weer zoals vroeger Knipoog.En misschien krijgt ze idd de kriebels en trekt ze ons ervan af omdat zij wilt Tong uitsteken! hihi

_Cubby_ schreef:
Hey melis!!
Dat is leuk joh,, om je moeder op Selene te zien Haha! Knipoog
Het ziet er leuk uit hoor !!
En je ma vond het zo te zien ook wel leuk Haha! Knipoog
jammer dat mijn ma dat niet meer doet,, maar me pa die gaat binnenkort misschien weer op les
En nu weer ontopic Knipoog

Heeej,als je pa rijdt,zegtie hoe leuk die het vindt en gaat je ma ook weer beginnen misschien Tong uitsteken? en idd ze vond het zelf ook leuk ja.Alleen ze was wel super moe.

knabbelgirl schreef:
zo te zien heeft ze er echt heel veel lol in en daar gaat het om!! super!!!

Ja lol wel ja.Ze ging doorzitten,en het leek net een stuiterbal Tong uitsteken.Helemaal lache Tong uitsteken.

Bedankt voor de reacties allemaal Lachen

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:27

hey melis wat leuk je ma op selene...
wanneer gaat ze weer met tamera aan de slag....zonde als ze dat niet zou doen...ziet er verder netjes uit en idd die tong haha maar hoe lang heeft ze wel niet gereden...jammer dat me ma niet op navaja kan/durft haha ze durft sinds kort een beetje te poetsen hahaha....

zie je op de manege

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:03

ohhhh ik moest van tamar zeggen, dat ze zich een beetje beledigt voelt, wel op selene en niet optamra dat kan toch niet Tong uitsteken hahah nee hoor ziet er goed uit!

xxx l*la

Artistique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:16

Ziet er leuk uit, mijn moeder gaat er binnenkort ook aan geloven:P Zou ik trouwens mogen weten wat voor ras dit paard is? Mijn paard zit geen afstamming bij enz. en dit paard lijkt heel erg op de mijne.

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 17:44

j0rinda schreef:
hey melis wat leuk je ma op selene...
wanneer gaat ze weer met tamera aan de slag....zonde als ze dat niet zou doen...ziet er verder netjes uit en idd die tong haha maar hoe lang heeft ze wel niet gereden...jammer dat me ma niet op navaja kan/durft haha ze durft sinds kort een beetje te poetsen hahaha....

zie je op de manege

Heeejj,geen idee wanneer ze weer gaat Tong uitsteken. en tnQ

luwaniej1 schreef:
ohhhh ik moest van tamar zeggen, dat ze zich een beetje beledigt voelt, wel op selene en niet optamra dat kan toch niet Tong uitsteken hahah nee hoor ziet er goed uit!

xxx l*la

Hahahaha Tamar moet der mond houden,want ze is alleen lief en scheinheilig bij mn zusje!! GRRR Tong uitsteken
zag je der trouwens tekeer gaan in de bak aan die dubbele lijnen Tong uitsteken? Heb hem mara bij der kont weggehaal hahaha.Daarna deed ze het nog hoor maar goed Tong uitsteken Kan ik vanaaf ff bij je langs ff iets doen voor leonie en yentle Tong uitsteken ? Je weet al wat Haha! Tong uitsteken !!!
LuvTwister schreef:
Ziet er leuk uit, mijn moeder gaat er binnenkort ook aan geloven:P Zou ik trouwens mogen weten wat voor ras dit paard is? Mijn paard zit geen afstamming bij enz. en dit paard lijkt heel erg op de mijne.

Hhihihi leuk hoor Lachen.En een KWNP is het.

Selenetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 17:47

heb ze hoor en ook al bewerkt whahahaha

Selenetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 17:48

LuvTwister schreef:

Selene is een 7 jarige kwpn merrie afstamming van Elcaro Knipoog

Selenetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 17:49

luwaniej1 schreef:

xxx l*la

ahhhhhhhhhhhhh arme tamera Tong uitsteken

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 18:00

Selenetje schreef:
luwaniej1 schreef:

xxx l*la

ahhhhhhhhhhhhh arme tamera Tong uitsteken

Nee hoor,Tamar is niet zielig Tong uitsteken! Honden hebben altijd maar een baas.(das mn pa..) hebben paarden dat ook? Zoja..Dan is mn zusje der baas Ach gut