Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NathalieW schreef:Het komt door een gebrek aan balans en ontspanning. Geef dr de tijd, laat die mond met rust en het komt uieindelijk wel goed. Veel kilometers maken maar niet te hard met dr werken want ze moet natuurlijk elke dag dat wat ze heeft geleerd helemaal verwerken aangezien ze nog jong is. Maak je al bosritten?
Greetz Nathalie
karuna schreef:Ik heb dit met mijn tinker. Die wordt helemaal kriegel als er iets van metaal in zijn mond zit. met rijden hebben we nu een kunststof bit en om het menbit zit een stuk latex bitbandage en het probleem is over.
Ulfeino schreef:Ik heb net bij Horselover een Myler bit besteld, mag het 10 dagen proberen, niet goed geld terug.
Hoop dat het op voorraad is en ik het begin volgende week inhuis heb.
Ben heel erg benieuwd en hoop dat het probleem dan is opgelost.
. Volgens mij is ze nergens bang voor, tijdens mijn les stond er een dikke shovel allemaal puin te schuiven en Whis keek er bijna niet naar.
, maar het is het waard als hij het prettig vindt en anders kan ik het altijd nog retour sturen en dan maar weer verder zoeken.
en hoop hem dan snel binnen te hebben.