Wat vinden jullie? Als je geen diploma hebt om les te geven. Maar wel ervaring hebt.Kan je dan
een goede zijn om les te geven. Het is niet voor mij.
Maar k ben gewoon benieuwd wat jullie vinden, omdat er vaak discussies over zijn. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar k ben gewoon benieuwd wat jullie vinden, omdat er vaak discussies over zijn. xIngex schreef:Hey menen
Wat vinden jullie? Als je geen diploma hebt om les te geven. Maar wel ervaring hebt.Kan je dan
een goede zijn om les te geven. Het is niet voor mij.Maar k ben gewoon benieuwd wat jullie vinden, omdat er vaak discussies over zijn.
maar dat zal geen verrassend antwoord zijn denk ik...
, maar aangezien ik hier in de buurt vaak gevraagd word, wil ik toch geloven dat er mensen zijn die geloven in een goede kennis, die onderlegd is door theorie en ervaring, minder door eigen rijkunsten...

Barmat schreef:xIngex schreef:Hey menen
een goede zijn om les te geven. Het is niet voor mij.Maar k ben gewoon benieuwd wat jullie vinden, omdat er vaak discussies over zijn.
net zoals er slechte instructeurs zijn mét papiertje, zijn er ook goede zónder papiertje![]()
papieren alleen zeggen niets, het gaat om hoe je dingen uit kunt leggen en overbrengen op een ander.
Ligt eraan. Is denk ik per persoon verschillend

Sonja schreef:Ik heb liever een goede instructeur zonder papieren dan een slechte metmaar dat zal geen verrassend antwoord zijn denk ik...
. Dus voor mij maakt het helemaal niets uit, zolang die persoon me maar vooruit kan helpen, en toe nu toe heeft ze daarin nooit gefaald. Karoliefje_ schreef:Net zoals er slimme mensen zonder diploma zijn
Zegt genoeg toch.
Boev schreef:Ik ben geen instructeur maar geef zelf ook wel eens les. (start zels z2 dus heb wel ervaring met paarden)