Ik heb gisteren meegedaan aan het Nederlands Kampioenschap voor Friese paarden, na de voorselectie stond ik eerste, dus ik mocht hier dus starten
's morgens moesten we onze eerste proef rijden en Hidde liep echt superfijn, was echt tevreden na de proef. Moest al een van de laatsten starten dus hoefden we niet zo lang te wachten. Voor de B en de L was er een rabostimulerings pakket ter beschikking gesteld voor de winnaars van het ochtendprogramma. 's Middags riepen ze om wie naar de prijsuitreiking moest, en dat was ik dus ook
hierna was een clinic van Laurens van Lieren, die heb ik helaas niet kunnen zien omdat ik daarna de finale moest rijden.tijdens de finale deed Hidde ook wel erg zijn best, maar ik kon echt merken dat hij moe werd..Hij was wel echt superbraaf, helemaal niet kijkerig ofzo, terwijl er heel veel mensen waren en allemaal reclameborden.
uiteindelijk was ik 's middags ook eerste en dus kampioen klasse B
was echt supertrots op Hidde, want het ook nog maar zijn 9e wedstrijd. Hidde is trouwens een hengst van 4 jaar.
tijdens het inrijden

prijsuitrijking rabobankstimulerings pakket ( rechts Christa Laarakkers
)
van de proef 's middags heb ik geen foto's, maar wel weer van de prijsuitreiking

Bedankt voor het kijken, ik zou het wel leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
groetjes Jolien

Gefeliciteerd zeg....