Beenbescherming vastgetaped:
1.
losrijden:
2.
Toch maar de losspringhindernis genomen (met het idee van 'dat is ongeveer de blubberigste plek daar, als dat goed gaat gaat alles goed
)3.
En van start:
4.
Bij de eerste sprong lag ik er al bijna naast. "Wat doet dat ding op mn pad? Ik ga naar rechts, nee toch rechtdoor, ik ga stilstaan, nou vooruit, ik spring toch
". Dus daar eindigde ik voor het zadel zonder stijgbeugels
. Gezien de blubber was de motivatie om aan boord te blijven zeker aanwezig, op de tweede sprong heb ik dus maar het alternatief genomen
. 5.
Zo na de eerste 5 sprongen had Kev bedacht dat hij het toch wel leuk vond, kwam de vaart erin en sprong hij ook gewoon alles gelijk. Daar komen we weer:
6.
En over de eerste boom:
7.
En de tweede:
8.
Triple erna (en dan te bedenken dat dit een combinatie was waar ik vantevoren nogal over na moest denken, dat ging nu vanzelf
). 9.
Hier hadden we weer een minder moment
. Stoppen voor de Ereboog. Nu wist ik al na de eerste sprong dat als Kev stopt dat hij dan toch gewoon doorspringt dus we komen zo ongeveer uit de hindernis vallen: 10.
Paard heeft zichzelf al weer hersteld. Ruiter heeft ditmaal alle beugels nog, zit nog in het zadel, maar is haar teugel kwijt
. (Kev ondertussen wel met 1 oortje in de gaten houden of ik er nog op zit
): 11.
En daar zijn we weer, op weg naar de volgende hindernis:
12.
13.
En de laatste sprong:
14.
15.

!