Hier nog wat foto's die Kim heeft gemaakt:

Een 8 voor het halthouden.

En foto's van Eefke:

Tijdens de ereronde van Bestgaande, met de beker van de BOKKERS!!!
En het filmpje... over het algemeen allemaal 7ens, en een 8 voor het halthouden (zie foto).
Tijdens het AW gaat ie scheef, maar volgens mij heeft de jury dat niet gezien want ik kreeg gewoon een 7, ach beetje mazzel hoort erbij.
De storing in de rechtergalop volte werd wel opgemerkt (maar als de jury had geknipperd met zijn ogen dan was het ook niet te zien geweest, hahaha!) en daar kreeg ik dan ook heel terecht een 5 voor. Tijdens de middenstap zie je hem nog even hinniken, dus ook daar een 5. Filmpje lijkt iets versneld, maar dat krijg je als je mee moet draaien met de beweging, ligt dus daaraan.
Ik heb voor het filmpje gewoon muziek genomen die ik mooi (qua tekst ook) bij ons vind passen, niet voor het ritme zoals ik normaal doe met de Kur op Muziek
Overigens is het filmpje gewoon met Windows Movie Maker in elkaar gezet, dus ook geen overgangen verwachten zoals ze dat normaal zijn.Met opzet voor wat vrolijke muziek gekozen, want als ik nu een of ander treurig afscheidsliedje hoor dan houd ik het niet meer vol...

Filmpje ook met dank aan Eefke!!!
Kunnen jullie mij na al die Bokt-jaren eindelijk eens op film zien rijden... hihi, toch wat anders als foto's!
En zoals jullie aan het einde kunnen zien, brak ik na de proef ook al... eigenlijk al toen ik de AC lijn opreed naar het afgroeten...

(ook een leuk filmpje trouwens!