. Tivara heeft nu een keer of 12/13 gesprongen, en het gaat steeds beter. Ze springt soms nog wel een beetje onwennig of met een noodsprong. In mijn vorige springtopic kon je toch wel zien dat ik haar dan iets terug trok door zo'n sprong, of gewoon boven de sprong. Dus ben ik er donderdag erg mee bezig geweest om mijn handen naar voren te doen als ze zo'n noodsprong nam. Nou, de foto's dan maar! Aan mijn springhouding moet dus aardig gesleuteld worden, dus graag commentaar/tips!

Eerst even losrijden natuurlijk..
Je begint nátuurlijk met een weigering want het was al weer even geleden dat we hebben gesprongen..
Dan denkt je baasje dus dat je een noodsprong gaat nemen, waardoor ze haar handen naar voren doet
En spring je vervolgens rustig over de hindernis heen
.Hier moet ik weer meer meegeven
Weer een nieuwe hindernis, en daar die was niet zo raar als hij er hier uit ziet. Het is gewoon een kruisje, maar Tivara nam 1 balk mee waardoor hij hier heel breed lijkt

En voor de lol doen we dan wel een keer een noodsprong
(die ook op de film staat en er érg grappig uit ziet voor andere mensen
Haha )Hier moest ik redelijk kort draaien na de hindernis om hindernis 2 meteen te nemen, ik heb aardig wat keren de paal geraakt omdat ik niet snel genoeg was, maar het lukte

En ja, Tivara komt nogal dicht op de hindernis altijd.. Maar het gaat al beter..
En dan lekker afspuiten, in de bak rollen, nog een keer afspuiten en de wei in
Wat wil je nog meer toch
*wat had ik de behoefte om hetzelfde te doen, het was warm met die bpdyprotector zeg!)Nou, dat was het dus wel weer