(O.a. ik; want ik moest en zou een beeld hebben bij deze combi!)
Ze zitten nog steeds in de selectie voor het WK in Verden! Uranium is een 5 jarige hengst, Metall x Wolfgang x Komeet.
Ik zou zeggen... kijk en geniet...

Dat bekkie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

CocoChanel schreef:Wauwie mooi zeg! Wat een lekker ding
Hoe oud is de amazone?
Shanna16 schreef:Nou aangezien Lynne er niet uit kwam en wij toch een stelletje mutsen bij elkaar zijn, bood ik maar aan om haar foto's even hierneer te zetten, voor de liefhebbers.
Silviabol schreef:Shanna16 schreef:Nou aangezien Lynne er niet uit kwam en wij toch een stelletje mutsen bij elkaar zijn, bood ik maar aan om haar foto's even hierneer te zetten, voor de liefhebbers.
sorry heb het 4 keer gelezen maar heb geen ideeee wat je hiermee bedoeld![]()
Tis een heel sjiek stelletje zo met zn tweeen zeg, jammer dat de foto's zo klein zijn. Echt een hele gave combinatie. Hij lijkt zwart maar heeftie nu ook wit op zn hoofd of lijkt dat maar?

VValar schreef:Zo, wat een ontzettend knap paard is dat zeg! Hij wordt ook keurig voorgesteld zo te zien. Veel succes met de selecties!
Missouri schreef:Hij is gaaaaahaaaaaf!!!!!
Hebben jullie ook zoiets in merrie? Ik ben op zoek

. Heel veel succes op de volgende selectie. Lynnlovesyou schreef:Wat een ontzettend heerlijk mooi paard is dat !!!!
Jalours !! Je rijdt hem erg mooi !!!
amaai![]()
gr lynn

jenchrista schreef:Heej, deze "buurman" ken ik! En wat wordt jullie ego een partij gepoetst hier!