Let niet op mij, ik zit altijd zo krom !!!
Het gaat om het paard.

En een beetje wijken kan hij ook nog !!
. Is het wat ??
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Let niet op mij, ik zit altijd zo krom !!!
Het gaat om het paard.

En een beetje wijken kan hij ook nog !!
. Is het wat ??

. Toen reed ik met de langste singel + verlenger. Nu na een jaar heb ik de verlenger niet meer nodig en als hij zich niet zo op zou pompen met het zadelen had ik wel een singel met een maatje kleiner kunnen gebruiken. Ik heb voor de gein een keer z'n buikomvang opgemeten (op de plaats waar het zadel ligt dus ) 2.35 meter !!!!
Of valt dat wel mee ? Ik denk dat een Bels veel ronder is als een Clydesdale.
.

en Rhona's kracht, heb ik sinds zaterdag een gebroken middelvinger
. Zij wou los, ik vond van niet, dus krrraaakkkk, AUWWWWW !

. Je hebt bij P & K nog een tijdje bij ons in de stand van de Shires gezeten. Mijn man was waarschijnlijk degene die je geholpen heeft bij het opstijgen op Bonnie. Zondag gaan we naar het Land van Ooit, kwijlen op de paarden en Rak de Reiger
.
veel wit aan t hoofd, 4 witte pootjes en op zn lijfje ook nog een paar plekken wit maar niet veel. Komt wel als ie ouder wordt, want onder zn dikkere veulenhaar zie je nu al meer wit zitten. Ik heb ook foto's gemaakt en breng morgen t rolletje weg, hoop dat ze gelukt zijn!! 2 dagen oud pas... en totaal niet bang. 

, is dus net zoiets als een tennisarm
) , daarom heb ik m'n rechterbeugel 1 gaatje korter, ongelijke benen. Het zou wel mooier staan als ik wat langer kon zitten, absoluut.
.