De bak was nat, want niet Power's favorite werkomstandigheden zijn (Merrie combinatie met ongelovelijk tut
)Dus ze liep telkens wat te kloten als ze door de echte plassen heen moest enzo, maar sommige stukjes ging best lekker

Power is een 4-jarige merrie (Aester El Niño x Downland Folklore) en is voor het eerst drachtig, van de NRPS hengst Ismar (*\o/*
). Vorige zomer is ze beleerd en een beetje doorgereden en bijna de hele winter heeft ze amper gelopen doordat ik eerst ziek ben geweest en daarna heb ik ook nog mijn knie gekneusd gehad...Sinds eind Maart is ze nu weer lekker onder het zadel en we hebben sinds een paar week ook les... Dit gaat echt super!!
Nou genoeg gelult, hier de foto's

Jammer dat haar kont eraf is... vind dit een erg leuke foto!!

Power: "Ladiela
hea wat leuk, daar ligt een balkje, die doen we wel even!!"
Power: "WHAAAA OMFG, daar ligt er nog een!!"

Balkjes vanaf de andere kant

Een van de weinig galopfoto's

Even het halsje een beetje strekken

En even showen hoe ontzettend vies we waren na het rijden

Daarna heeft Tessa haar nog even geprobeert, maar dat zal ik even in een appart topic plaatsen

Peej en ik nog even samen op de foto

Nog een keer, en daarachter mijn (*kuch* moeders *kuch*) auto

Dat waren de foto's...
Van mijn houding weet ik, moet ik weer hard aan werken... rechtop zitten, handen rechtop, tenen naarbinnen en naar voren kijken
maar het gaat vooruit 
Met Power zijn we nu hard aan het werk dat ze haar achterbeen wat meer onder de massa zet... Met de lessen gaat die al erg goed en ze gaat ook heel hard vooruit...
Af en toe loopt ze ietsjes met haar neusje eruit... maar van zichzelf neigt ze heel erg naar achter de teugel gaan lopen... dus daarom rijdt ik haar er iets meer uit...
Nou verder nog commentaar en tips... kom maar op!!

(PB??