dancer naar buiten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dancertje

dancer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 11:36

roosje (misshaffie hier) en ik waren naar buiten gegaan naar het dressuren foto's daar van zie topic viewtopic.php?f=10&t=591014 kijk en geniet sorry voor de hoeveelheid
Afbeelding
Afbeelding
buiten crossen filmpje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
nog even raar doen voor we naar huis gaan
Afbeelding
en dan op weg naar huis
Afbeelding
dan nog even roosje erop
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
roosje ging er af en ik kreeg ene kusje van mijn lieverd
Afbeelding
ik zelf er nog even op in wat rare houdingen
Afbeelding
Afbeelding
en nog even in de stal erop
Afbeelding
en roosje er nog op
Afbeelding
dit waren ze ik en roosje hadden het heel gezellig en gaan di nog vaker over doen

koetjeboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:40

he leuk paardje maar wat heb jij nou voor een hoofdstel om. ben nieuwschierig.

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 11:43

het is een bitloos hoofdstel zoals opgevallen was de naam zelf ben ik kwijt maar het is van monty robberts en het word door hem ook vaak gebruikt om paarden te leren netjes naast hem te lopen enzo (te zien op de dvd die je er bij krijgt)

bassa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:59

jou paard kan echt super lopen
ik dacht dat jij gewoon met een halster rijd dan met een hoofdstel dacht ik op de foto's te zien

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 12:01

bassa zo kun je eht ook noemen het is eigenlijk ene halster met 2 extra touwen over de neus maar officeel heet het een bitloos hoofdstel

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:23

Woeeeh, daar zijn de foto's
Was ff wennen, was mijn eerste keer op een paard naar buiten, in plaats van een pony.

Maar het was echt leuk!
Bedankt dat ik mee mocht

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:25

Zeg wat doe jij daar in dat mais land? Mag hopen dat dat van jezelf is anders vind ik het beoorlijk aso

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 12:27

alsjeblieft roosje en in de zomervakantie gaan we weer maar dan gana we ook bij jou enn bij mij thuis langs

@oosterhof we zijn maar een heel klein stukje en het was maar 2 minutjes er in geweest en het ligt er op en er zijn der zat die daar door heen gaan galopperen enzo en wij hebben alleen voro dat aantal foto's er in gestaan

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:28

Daar was hij echt lastig he..
Maar goed, het was inderdaad alleen maar voor de foto.

Edit; ik zit net in je profiel; wauw wat is ie veranderd!

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:29

dancertje schreef:
alsjeblieft roosje en in de zomervakantie gaan we weer maar dan gana we ook bij jou enn bij mij thuis langs

@oosterhof we zijn maar een heel klein stukje en het was maar 2 minutjes er in geweest en het ligt er op en er zijn der zat die daar door heen gaan galopperen enzo en wij hebben alleen voro dat aantal foto's er in gestaan

Ze zouden het bij mij niet moeten doen. Genoeg plekken waar je goed kan fotograveren! Waarom wil je juist daar een foto maken? Dat andere mensen het doen wil toch niet zeggen dat jij het dan ook maar doet?
Ze zouden bij jou eens door jou moestuin moeten lopen!!

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 12:31

sorry hoor oosterhof maar voor de rest hebben we geen plekken en zijnde ruiterpadsen verpest door de vele fietsers mountainbikers en mensen die er met hun hond los gaan wandelen en als neit op let kom je er ok nog tractors tegen en de bomen zijn allemaal weg gehaald dus we hebben niet echt veel

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:35

wat ben je ingodsnaam met je handen aan het doen?
sorry, ik vind het geen van alle mooie foto's ik vind dat je te hard bent met je handen, ook dat andere meisje. misschien ligt het aan de foto's..
Dat je zonder bit rijd betekend niet dat je niet vriendelijker in je hand hoeft te zijn.. JUIST zo'n ding en bijv hackemore's zijn redelijk scherp als het gaat om bitloos rijden. je hebt daar een uiterst stille hand voor nodig en dat zie ik bij jou, op deze foto's absoluut niet.
het paard is er trouwens van achter niet goed bij op meerdere foto;s waar hij in de krul loopt> werk daar aan!

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:36

Dat maakt het nog niet normaal dat je op een stuk land van een ander de maisplantjes plet!!
ik zie je ook rijden op een paadje naast het maisveld. dan kan je de fotograaf toch in het maisveld zetten. die kan tenminste netjes over de plantjes heenstappen.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:36

Dat doen we de volgende keer dan ook

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:38

Quote schreef:
Dat doen we de volgende keer dan ook

lijkt me toch ook!

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 12:41

muiszje heb je mijn dressuur rijden ook gezien misschien zie je dan wel dat ik stil ben met mijn handen maar hij was wat erg druk buiten en ik ben ok nog aan het trainen met dat in de krul lopen buiten maar vidn ik niet zo hele erg als die dara wat verkeerd loopt want het gaat er om dat het buiten leuk is en het klotp wel maar ik was wat hard handiger omdat hij de heel tijd was aan het trekken en hij merkt van dit ding nog niet veel en moet er nog aan wennen kijk maar eens naar de foto van de dresuuur aangegeven boven in het topic

Nienke86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:45

Ik ben het wel met oosterhof eens maar dat is nu wel klaar .
En ook wel met Muiszje vind het er niet bepaald vriendelijk uitzien!!
Heb niet veel verstand van bitloos rijden maar dit lijkt mij niet prettig voor je paard sorry
Voor de rest wel mooi paardje

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:45

ja, daar vind ik je ook alleen maar een beetje "showen" maar dit kan ook zijn door de foto;s die je uitgekozen hebt.. Verder vind ik je met te lange beugels rijden daar. (je kan nauwelijks staan en je trekt je hakken op.)

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 12:48

muiszje ik moet van mijnlesgever met die lange beugels rijden en aan mijn voeten zijn we aan het werken staat ook bij de verbetering mijn houding en ik mag niet zo ver uit mijn zadel komen van mijn lesgever anders kiep ik naar voren en hoeso vidn je het daar maar ene beetje showen mijn paard loopt altijd zo en er zijn veel foto's weg gelaten anders vodn ik het echt te veel

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:52

Jeetje, wat een onprettige foto's zitten hier tussen Zo te zien zijn jullie er nog lang niet aan toe om op deze manier bitloos te rijden.

Verder vind ik het heel erg onfatsoenlijk om over die net geplante maïsplantjes te stampen.

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 12:54

Ann zoals ik al eerder gezegd heb mijn paard was vervelend op dat moment en dit de eerste keer was dat ik met dit ding naar buiten ging en als je betere foto's wilt zien met je even kijken naar mijn dressuur topic dat vind ik er zelf persoonlijk ook beter uit zien staat boven de foto's gegeven dat topic

chip

Re: dancer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:56

Op een aantal foto's vind ik ook dat je veel te veel aan z'n hoofd hangt, dat is niet prettig voor het paard en het ziet er niet uit
Verder wel een leuk paardje, ik vind dat hoofdstelletje wel heel erg leuk, mag ik vragen wat dat kost ?

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 12:57

chip ik heb er 56 euro voor betaalt maar op de site van monty robberts kun je hem kopen voor ongeveer 24 euro en zoals ik al gezegd hebt hij was vervelend en sterk omdat dit de eerste keer was dat hij met dit ding naar buiten ging

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:01

Ik vind deze foto's genoeg vertellen: of het is het paardje er niet voor om met een bitloos hoofdstel te rijden, maar zeker is wel dat jij het totaal niet goed gebruikt! zowel in het dressuur topic als deze foto's; ik vínd het er niet alleen onvriendelijk uitzien, het is onvriendelijk! Wanneer je zo hard gaat zitten trekken aan zo'n paardenneus (het is nl. wel een touw dat zijn neus aan het dichtsnoeren is) hang er dan gewoon een simpel gebroken trensje in en ga gewoon mét bit rijden; dit is unfair tegenover je paardje....

chip

Re: dancer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:02

Wil je mij de link geven van die site ?