In mei/juni 2004 zijn we voor het eerst bij hem gaan kijken, bij de fokker thuis, hij kwam toen zo uit het land en uit de kudde.
We hebben hem toen ook los laten lopen en springen.
Omdat ik nog geen zomervakantie had, hebben zij hem daar vast "zadelmak" gemaakt en ook 5 x op gaan zitten, de 6 x was het mijn beurt, mijn eerste x rijden op hem. Hij snapte er nog niks van.
Op 07-07-'04 arriveerde hij thuis, de dag erna is deze foto geknipt.
Thuis heb ik hem nog een kleine 2 weken aan de longe gereden, lekker voorwaarts en dat hij het bit ging accepteren. Daarna zijn we in de wei begonnen.
Begin juli
21-07-'04
27-07-'04
in augustus gingen we ook voor het eerst over een balkje heen.
02-10-'04
ook balkjes in draf lukken goed nu
17-10-'04 maakten we onze eerste buitenrit achter het 2-span aan (vantevoren wel 2/3 x langs iemand met de fiets gereden)
Deze dag hebben we ook ons eerste sprongetjes gemaakt.
27-03-'05, na een hele winter geen foto's, had ik maar eens in de buitenbak gereden. Hier is hij een stuk donkerder van kleur.
01-04-'05, weer net in de wei aan het trainen, dit is vlak voor ons wedstrijddebuut.
10-04-'05 volgt ons wedstrijddebuut in Maasbree, in de klasse B, het ging heel goed en we kregen 170 punten en een 3e prijs.
18-05-'05, springles thuis in de wei
22-05-'05 in Beesel, reden we onze 3 wedstrijd en de 2x in het L1 (eerste x hadden we direct een wp), hier ging het wat minder, het was erg warm die dag en had net te lang losgereden, waardoor hij te rustig was
24-07-'05 in Heibloem, onze 5e wedstrijd in totaal, we kregen 165 punten en een 2e prijs.
24-08-'05, thuis in setje trainen
29-10-'05 in Venlo, onze eerste indoorselectie in het L2 alweer, we kregen 172 punten en een 4e prijs
In januari 2006 mochten we naar de Limburgse kampioenschappen springen, we zijn rond gekomen, maar vraag niet hoe. Ook mochten we in februari 2006 de Limburgse kampioenschappen dressuur rijden in Beek in het L2. Helaas waren we toen niet zo in vorm.
01-02-'06 in Rosmalen, maakten we ons M1 en nieuwe proeven-debuut, waar we uit 2 proeven 1 wp haalden.
09-04-'06 in Maasbree, was onze eerste buitenwedstrijd. Hij liep niet verkeerd, maar we wisten geen prijs te halen.
21-04-'06, thuis trainen in de wei, oefenen op meer achterhand gebruik
En nog 2 foto's van nog geen 2 weken geleden
Inmiddels is Undercover uitgroeid tot een bink van 1.68 hoog. Inmiddels rijden we M1+5 wp en B springen + winst. Hij lijkt een veelbelovend springpaard, maar doordat ik geen springruiter ben en ik toch wil weten of hij echt zoveel talent heeft, staat hij nu ff bij mijn trainer op stal om in het springen te worden doorgetraind.
Hoop dat jullie het leuk vonden om dit grote, lange overzicht te doorspitten, zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlieten.
Mijn V-tje is nu dus 4, ik ben benieuwd of die zich ook zo gaat ontwikkelen tot zo'n stoere bink!!

Ben benieuwd hoe het gaat met de springtraining