Naja, hier de foto's. Tis nog laaaaaaang niet perfect, maar het gaat wel steeds beter

even stappen met een lang teugeltje. Haha, ik bleef lekker uit de buurt van de 'beestenhoek' (waar ook de fotograaf stond, sorry
)
Draven
Hier kwam ze wat meer naar beneden, maar wat ik verder aan het doen was, geen idee!! Mss rechtsomkeert ofzo.
En weeeeer tientallen euro's rijker geworden
(wie laat dat daar dan ook liggen?!) Maarre, wat zit ik recht

Jaa, hier ben ik nou trots op! Alleen de achterbenen moeten er nog wat meer onder, ben ik gister in de les heel goed mee geholpen dus dat gaat hopelijk ook wat beter worden.En dan komt nu een foto die ik eigenlijk niet op bokt durf te plaatsen, maar ik doe het toch...Als iemand tips heeft hoe je hier aan kunt werken, ze zijn heeeeeel welkom!

Ik zit hier dus veeel te gespannen voorover en daar wil ik echt wat aan doen. Het gaat best vaak zo. Hier was het dat we net door de 'beestenhoek' waren gekomen, en als goldy dan een beetje gespannen wordt krijg je dit soort taferelen

Zo gaat het als het allemaal wat meer ontspannen is (ver weg van de beesten in dit geval). Al een stuk beter toch...

En lekker uitstappen, haha, big smile door die lieve oortjes

En dat überlieve koppie, dat moest er echt even bij. Ze staat nu lekker in een box ipv stand, en dat bevalt r wel geloofik
Commentaar is welkom!
viewtopic.php?f=10&t=579863&hilit=
dit is het andere topic, zal nog wel niet veel verbetering te zien zijn want er zitten maar een paar weekjes tussen.

leuke pony ook

) probeer het niet te doen voor de rest heel netjes