sammie (Kelvin x Goodtimes x Ramiro) vanavond in de les, deze foto vind ik erg geslaagd!

tikje te rond

terugschakelen in galop

in middendraf valt hij nog wat uit elkaar.

Lekker bekkie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!!! mooi foto's!!! ik heb geen commetaar, het ziet er allemaal erg goed uit!!! succes op naar het Z 
Ursy schreef:Daar is Samsam eindelijk weer, ik vind hem een erg indrukwekkend paard. Ook de fotokwaliteit is erg goed. Wanneer komen er weer foto's van jullie fokmerrie? Doet ze het goed onder het zadel?
Samsam schreef:Ursy schreef:Daar is Samsam eindelijk weer, ik vind hem een erg indrukwekkend paard. Ook de fotokwaliteit is erg goed. Wanneer komen er weer foto's van jullie fokmerrie? Doet ze het goed onder het zadel?
Haha daar past momenteel geen zadel op, verwacht dat ze over een week gaat bevallen!
Dus hopenlijk snel babyfotoos!
fotooo's als de baby er is! loutjuh schreef:mooi paard, en mooie foto's!! Klappert jou paard met zijn lippen tijdens het rijden...net alsof hij aan het kletsen is?? (de mijne doet dit namelijk wel...en ben er nog geen 1 tegen gekomen die dit ook doet)

En super mooie foto's !!
en dat koppie, echt geweldig!!