Dat hoeft ook helemaal niet ) !
Maar Als ik het probeer draait ze om haar voor hand heen. En ik heb geen idee hoe ik het haar moet leren..
Iemand Tips ?
Xx
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat hoeft ook helemaal niet ) !
Charos schreef:@Laartjuh ik heb de rijfoto's in je profiel eens bekeken en volgens mij heb jij een grote fantasie. Je trekt je pony in de krul en zogenaamd kan ze wissels om de pas? dream on.
, ik vind het alleen erg sterk dat je travers, sbinnenwaarts en wissels springt, maar een simpele keertwending draait je pony om zijn voorhand?
ze vind het moeilijk en ze snapt het niet zo, njaa kan ! Ik wil niet eens dat ze alles gelijk al kan en snapt. En jij kan het simpel vinden maar ik niet !
Behalve dat mijn pony geen keertwending kan Charos schreef:Daar is het soms wel te vroeg voor, je instructrice zal jouw trainingsniveau wel kennen en zich daarop aanpassen.
NonnyNancy schreef:Charos schreef:Daar is het soms wel te vroeg voor, je instructrice zal jouw trainingsniveau wel kennen en zich daarop aanpassen.
Idd..
Ik leerde de keertwendingen toen ik in de L2 begon.. Toen moest je ze nog in de M1, nu pas in de M2..
We zijn wel een beetje bezig met oefenen af en toe enzo. Maar tips is altijd handig..