. Valentino is nu 4 jaar.Ik zou zeggen kijk en geniet en neem anders ook even een kijkje in dit topic: viewtopic.php?f=53&t=584614&hilit=
1. Beetje scheef, je moet ff je hoofd meedraaien
.
2.

3.

4.

5. Even je hoofd mee draaien
.
6.

7.

8.

9.

10.

11.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Valentino is nu 4 jaar.
.

.

wat klinkt dat weer netjes ) wat meer rechtop proberen te zitten, en iiiiets minder je borst naar voren..
. Ruiter zit niet hier op Bokt dus commentaar op de ruiter heeft niet zo heel veel nut
.
ik wil hem echt hebben haha Grietzz schreef:Ik ben het niet op de foto. Ik heb alleen de foto's gemaakt. Ruiter zit niet hier op Bokt dus commentaar op de ruiter heeft niet zo heel veel nut
.
echt borst naar voren, lijkt net of hij tieten heeft 

)
) rijd ik gewoon wat tempowisselingen en schijnovergangen en dat helpt toch heel goed
Eerlijk gezegd.
. het gaat om het paard! 
. Plaatje kan niet in 1x compleet zijn! 
.
. Enneh verder?!
. Ik hoef het paard niet te verkopen, ik hoef alleen de foto's maar te maken. Hij heeft zelf bepaald wat ze erop deden en daar heb ik me verder niet mee bemoeid. Qua achterbeen heb je gelijk; dat vinden we zelf ook. Al is het wel moeilijk om een 4-jarige al helemaal perfect op z'n achterbenen te laten lopen. Lijkt mij in ieder geval
. Grietzz schreef:Ik voel me niet aangevallen hoor. Ik hoef het paard niet te verkopen, ik hoef alleen de foto's maar te maken. Hij heeft zelf bepaald wat ze erop deden en daar heb ik me verder niet mee bemoeid. Qua achterbeen heb je gelijk; dat vinden we zelf ook. Al is het wel moeilijk om een 4-jarige al helemaal perfect op z'n achterbenen te laten lopen. Lijkt mij in ieder geval
.
talented schreef:Grietzz schreef:Ik voel me niet aangevallen hoor. Ik hoef het paard niet te verkopen, ik hoef alleen de foto's maar te maken. Hij heeft zelf bepaald wat ze erop deden en daar heb ik me verder niet mee bemoeid.
Qua achterbeen heb je gelijk; dat vinden we zelf ook. Al is het wel moeilijk om een 4-jarige al helemaal perfect op z'n achterbenen te laten lopen. Lijkt mij in ieder geval.
Lijkt mij niet! Een correct gebouwd/gereden paard treedt achter er goed onder hoor !
. remi schreef:Ik vindt hem ontzettend veel op zijn pappa lijken, die loopt ook erg met zijn kruis in de lucht, ik denk niet dat het erg makkelijk wordt om dit paard de berg op te laten lopen, zo is zijn bouw nou eenmaal. Veel succes met de verkoop
.
.
.