Adil18 schreef:Waarom rij je haar met zo'n knipbitje?
ik rij jong paarden met een kneveltrens. Dit bit blijft mooi rustig in de mond liggen, door die dingen aan de zijkant. In de mond is het gewoon een bubbel gebroken trens
Anoukie schreef:Ze blijft leuk ! Je past er ook al mooi op, je ziet dat ze al wat voller is geworden!
dank je wel. Ik ben ook nog steeds erg blij met haar
venga schreef:Grappig! Zoek de 10 verschillen met Goldy! Maar ze doet het hartstikke goed, erg leuk!
Haha naast Goldy is dit echt een guppie, al denk ik dat ze net zo vol gaat worden
Rieta_88 schreef:Super iris!! Wat pakt ze het allemaal goed op zeg!!
echt wel, kom een keer langs zou ik zeggen
Morris schreef:Weelde doet het goed zie ik. Mooi paardje hoor, fijn dat ze het zo goed oppakt.
ze is erg meewerkend maar snapt nog niet alles. Het fijne is wel dat ze dan eerder afwacht dan gaat racen en bokken.
Winddancer schreef:Wauw, passage, toe maar!!!
Ziet er goed uit, ze loopt lekker zo te zien.
heeft ze aanleg voor
miss_annetjj schreef:prachtig paardje..
leuk dekje trouwens staat hem goed
viel mij ook al op, al heb ik het dekje langer dan het paard
sammie_44 schreef:Super! Het ziet er niet naar uit dat dit nog maar de eerste keer los is .
Ga zo door.
dank je wel
magic_lover schreef:gaat goed met haar ben benieuwd hoe ze er over een tijdje uit ziet
foto's zijn een beetje wazig maar werd al wat laat
geeft niet. Nu heb ik in ieder geval een idee hoe wij passen
nico1982 schreef:eerste!!!!!!!!!!!!!! super weelde!!!! ziet er allemaal erg vriendelijk uit!!! toppie!!!!
danku 
MayraS2 schreef:*zucht* ik blijf het een super paard vinden hoor Trisca . Vind haar wel vrij groot .
Naast Goldy en Whitney valt het erg mee. Wel wordt ze groot volgens mij. Ze groeit nog wel in ieder geval