Zijn nek, hij is al wat gegroeid haha!
Drafje-->
Wat een knapperd he, en vooral niet op mij letten, zijn niet echt mijn beste foto's
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marcella_e schreef:Ziet er echt super uit en wat een mooi dier heb je! Volgens mij heb je alleen af en toe pianohandjes (kan ook een moment opname zijn)
Verder vind ik het er fijn en ontspannen uitzien! Het geeft een fijn beeld!
Ben ook erg trots op hem, hij doet erg zijn best.

Stascha_kim schreef:heey cleo
Ziet er super uit.
Heb je gisteren ff zien rijden.
Vind je hoofdstel ook super mooi
Veel plezier
Groetjes Lindsay
Sirocco schreef:Stascha_kim schreef:heey cleo
Ziet er super uit.
Heb je gisteren ff zien rijden.
Vind je hoofdstel ook super mooi
Veel plezier
Groetjes Lindsay
Dank je! Ja ben ook wel blij met mijn hoofdstel, alles lekker bling bling haha![]()
Zijn jullie nu op kamp?
ga kim rijden en rianne gaat toekijken hahaha
mexxje schreef:leuk paard![]()
loopt ook netjes hoor, verder geen commentaar.
nou ja, pianohandjes dan, maar dat heb ik ook
Citaat:Zijn jullie nu op kamp?
ga kim rijden en rianne gaat toekijken hahaha
Stascha_kim schreef:ook trouwens lekker dat ze weer op het land mogen he?
Sirocco schreef:Citaat:Zijn jullie nu op kamp?
ja 3 daagjes komen zaterdag terug en de paarden zijn nog niet helemaal rond wanneer je terug komen maar ik ben thuis gebleven kom vandaag nog ff naar stalga kim rijden en rianne gaat toekijken hahaha

maar weet niet hoe ik het tante attie moet uit leggen
rij daar nml al 8 jaar en dan best moeilijk om uit te leggen dat ik op meyvliet blijf.Sirocco schreef:Je rijd Kim toch ook, kan je dat als excuus gebruikan haha.
Nee hoor, ik begrijp dat het moelijk is. Het is geen leuke situatie zo!
Rij tegen woordig ook wel is op taylor gisteren ook ook wel een leuk beesje maar toch blijft er vrij weinig aan
En thuis gaat alles ook al zoo moeilijk dus hoe moet ik het uit gaan leggen
En moet merel ook nog ff spreken

djodjodjo schreef:Mooi paard zeg!!
Het lijkt alleen alsof je erg met de stang zit te prutten, maar dat kan ook alleen zo lijken
Welke niveau rijd je?
Stascha_kim schreef:Sirocco schreef:Je rijd Kim toch ook, kan je dat als excuus gebruikan haha.
Nee hoor, ik begrijp dat het moelijk is. Het is geen leuke situatie zo!
nee het blijf moeilijk maar ik leer op de ponyclub niet veel meer tis dat ik kim heb en dat ik daar wat van leer anders is het overRij tegen woordig ook wel is op taylor gisteren ook ook wel een leuk beesje maar toch blijft er vrij weinig aan
En thuis gaat alles ook al zoo moeilijk dus hoe moet ik het uit gaan leggen
En moet merel ook nog ff spreken
Sirocco schreef:djodjodjo schreef:Mooi paard zeg!!
Het lijkt alleen alsof je erg met de stang zit te prutten, maar dat kan ook alleen zo lijken
Welke niveau rijd je?
Ik ga nu Z1 starten. Nee de stang gebruik ik eigenlijk helemaal niet omdat hij heel gevoelig in zijn mond is. Als ik er teveel aan zit dan stopt ie gelijk (gelukkig maar, dan wordt ik gelijk op mijn vingers getikt!)Ik probeer de stang teugel wel erbij te pakken zodat ie niet gaat "zwiepen".
[/quote]
Katja schreef:Knap paard. Jammer dat je eigenlijk op alle foto's met je spoor tegen hem aanzit en soms ook met je hak opgetrokken.
Als je hem nog wt beter aan het been kan krijgen wordt het beeld nog mooier.
Stascha_kim schreef:Ja Merel weet er veel van, dus dat is wel een goed idee!

Sirocco schreef:Stascha_kim schreef:Ja Merel weet er veel van, dus dat is wel een goed idee!
nu tante attie weg is is het wel ff mooi moment ben ook erg beniuewd hoe duur de lessen enz.. gaan worden aangezien ik het thuis niet al te breed heb
zou je me dan ff kunnen mailen of op bokt ff een berigje sturen