In de E4 ging het redelijk, alleen was ie was kijkerig en echt vooruit ging ie niet

In de E8 ging ie echt super, maar doordat m'n protocol al wegwaaide bij het binnenkomen, moest ik opnieuw beginnen van de jury, en ik raakte m'n kluts kwijt waardoor ik verder in de proef een stukje vergat.
Maar de jury was begripvol (gelukkig

Dat betekent dus 3 hp (in Belgie: handicappunten = winstpunten), dus nog 12 te rapen en we mogen over !

Ik was een beetje boos, na het rijden van beide proeven, want ik heb zo'n neiging om altijd vooraan te willen zijn, en khad het gevoel dat we midden gingen eindigen, maar na het zien van m'n uitslagen was de boze bui op slag over.
En Winnetou stond opgeschreven op beide protocollen als Willetou/Willetoe

Jammergenoeg was het druilerige weer wel spelbreker, maar dat kon ons niets schelen !

Hierbij bedankt aan missblue, om een geduldige groom te zijn, en khoop dat ze nog veel mee gaat groomen

Ook bedankt aan m'n pa, die ons voerde, en ook de volgende foto's heeft genomen!
E4:
1.
2. Hoezo kijkerig?

3. Nou, dat zien we liever!
4. Nou, charmant hoor

5. Op veel foto's kan je tegenkomen dat ik links wat sterker inwerk, simpelweg omdat dat z'n moelijke kant is

6.
7. M'n irritante rubberen laarzen, ik kan me voeten nooit goed houden ermee, normaal rijd ik met chaps

8.

9.
10. Beetje overhaast

11.
12. Zo geconcentreerd !

13. Hoezo regen ?

14. Oei oei, wat een spanning

15. Ziet er al beter uit!
16.
17.
18.
19. 'Ojee, de jury',denkt Winnetou
20.
21.
22. Dit vind ik zooo'n kwijlfoto

23.
24. Winnetou doet ballet

25.
26. Diagonaal in stap, nou ging ie wel beginnen trippelen omdat het paard in de piste ernaast stond de steigeren!

27.
29. Wiiiew

30.
31.
32.
33. Jaja, bijna gedaan!
34. Groet
E8
35. Winnetou doet aan ballet

36. Zoek Winnetou!
37. Eff laten halsstrekken/Ontspannen
38.
39.
40. Winnetou en Myra, z'n vroegere (tijdelijke) weide/stal/paddock-genootje.
41. Jammer dat ie onscherp is
42. Uhm

43. Hier ontspande ie al netter

44.
45.

46.
47. Nog even overleggen

48. In de ring zelf
49.
50. Hier zie je de jury omdraaien om m'n wegwaaiende protocol te nemen, daarna moest ik opnieuw beginnen en toen vergat ik een stuk van m'n proef

51. De tweede groet

52. Nou, toen liep ie zoo lekker, maar ja..
53.
54. Aanleg voor passage

55.
56.
57. Check m'n kwaad gezicht

Superspastische foto van de eeuw

(ik zet voor de privacy geen namen

Zo, dat was het (fieuw