Ik start met Valar nog niet op wedstrijden. Ik ga hem van de zomer in de B of L1 starten, moet nog eventjes kijken hoe hij zich blijft onwikkelen. En ik rij inderdaad met de Misty Green pad, op aanraden van Ursy gekocht en het past eigenlijk goed 
Zeepaard: Volgende keer stap ik er wel met mijn bruine laarzen op, goed? Moet ik ze eerst eventjes weer goed gaan schrobben want ze zien er niet uit hehe. Wanneer gaan we weer foto's maken?
Antoinette: Ja ben super blij met de camera van Mies haha
En ze gaat zelfs sparen voor een nóg betere lens. Nou ik vind ze nu ook al prima hoor!
Jura: Klopt! Valar is van mij en Uranca rij ik voor mijn instructrice
Ursy: Hij is inderdaad weer vooruit gegaan! De overgangen worden alweer beter en hij blijft wat constanter in de aanleuning. Het geheel moet meer bergop maar als hij zo door blijft lopen, denk ik wel dat ik snel wat meer van hem kan gaan vragen 
Venetia: Valar is inderdaad stukken makkelijker rond te rijden, hij heeft zijn hals en bouw wat meer mee denk ik. Omdat hij wat compacter is rij je hem ook sneller aan elkaar. Ideaal! Ik denk dat hij zijn oortjes naar voren heeft omdat hij de fotograaf hoorde klikken
Weet niet precies wanneer de eerste wedstrijd er aan komt. Waarschijnlijk in het buitenseizoen want we kunnen natuurlijk niet hebben dat jij met Wanelka ons voorbij streeft!