Vandaag zou ik eigenlijk les hebben met Chuwaz, maar omdat hij een wondje bij z'n singel zou hebben kon ik beter niet rijden. Maar vandaag was er nergens een wondje te bekennen, heb zelf grondig gezocht en anderen laten zoeken. Daarom toch maar even gezadeld en gaan rijden.
Er was een vriendin mee die het wel leuk vond om foto's te maken, dus zo had ik weer eens wat rijfoto's van Chuwaz.
Toen ik de foto's begon te bekijken schrok ik best wel, ik heb er zelf heel wat commentaar op.
Tips zijn dan ook meer dan welkom, maar a.u.b niet 20 keer het zelfde want daar heb ik niets aan.
Ik heb ook les, daar leer ik veel van en hoop dat het er over een poos een stuk beter uit gaat zien!
Nathalie.Eigen commentaar:
*Opletten niet te snel naar voren gaan zitten
*Hakken uitdrukken en benen aangesloten houden
*Niet naar beneden kijken!

[1] Stappen. Wat zit ik hier raar.. Die jas helpt ook niet echt mee om m'n houding netjes te maken, maar oké..

[2] Mijn uitzicht

[3] Opzich wel netjes

[4] Had wel wat meer contact gemogen, en het zadel lijkt wel erg ver naar voren te liggen, terwijl dat in het echt nogal mee valt..

[5] Had hier ook wel wat meer contact met de mond gemogen..

[6] Zit ik alwéér zoveel naar beneden te kijken..

[7] Hij doet nogal eens z'n hoofd omhoog in draf, en dan is het redelijk moeilijk om hem weer netjes omlaag te rijden.

[8] Ontzettend fout moment

[9] Hier ben ik opzich wel tevreden over, alleen die voet van mij

[10] Neus er iets te veel uit..

[11] Ik dacht 20 euro in de wei naast me te zien liggen

[12] Blaat blaat en omg die benen

[13] In een volte, ik moet volgende keer echt even op die binnenhand letten..

[14] Alweer die stomme binnenhand, en Chu loopt ook niet bepaald netjes meer..

[15] Marieke er nog even op (kijk die lucht
)
[16] Miscommunicatie

[17] Hij lijkt hier vet hard te gaan terwijl hij super sloom is

[18] En de laatste alweer..

Commentaar geef je hoofdzakelijk zelf al 
!