We springen nog niet zo heel erg lang.
En het is voor mij nog heel erg wennen.
Dat is ook aan mijn houding te zien.
Ze wordt in Juni 5, en is van Farmer.
En toen.. Toen ging het zo

Dit was het! Wees een beetje lief voor me..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En dat voor een Farmer! Maar ze is nog jong en wat niet is kan nog komen! Ziet er verder goed uit! Leuk paard!

ook al zown topspringer
maar hijs wel skattig! 

minnie_muis schreef:Leuk paardje. Springt onder het zadel niet echt super mooi!En dat voor een Farmer! Maar ze is nog jong en wat niet is kan nog komen! Ziet er verder goed uit! Leuk paard!
Is wel een leuk paard. Revanches schreef:Heel leuk paard!
Deze neem je vast mee naar het HH instructieweek?
Wat voor kleur dekje heb je erop liggen?Blauw of grijs?
Verder lijkt het alsof je je beugels wat lang heb...boven de sprong leg je je been te ver naar achter.Probeer meer steun op je beugel te zoeken,door ze een gaatje korter te maken,en dichter bij de singel te houden!
En nog een andere pony. 

en na de hindernis meteen weer rustig verder.. zo kan je veel beter uitmeten.

De voorbenen komen veel minder richting hals, en hij drukt de rug dan (zoals je al zei) weg. Probeer daar aan te werken 
desleen schreef:Heey, ziet er netjes uit..zo voor te beginnen!
zie ik het nou goed,en heb je na een paar foto's je spoortje uitgedaan? als dat zo is, goedzo!
want je prikt hem er anders onbewust nogal mee, en hij heeft volgens mij genoeg power
je paardje kan goed springen! heeft mooie techniek. Probeer je onderbenen aan te houden, beugels gaatje korter scheelt ook wel. Soms mag je hem wat dichter bij de hindernis parkeren,dan springt ie meer de hoogte in, en als je dan goed meegeeft voor kan hij lekker los laten over zijn rug. Je moet die oefenen door zo langzaam mogelijk, maar wel actief , op de hindernis af te galloperen, en net als of doen of er geen sprong staaten na de hindernis meteen weer rustig verder.. zo kan je veel beter uitmeten.
snap je me nog? haha

Giloni schreef:desleen schreef:Heey, ziet er netjes uit..zo voor te beginnen!
zie ik het nou goed,en heb je na een paar foto's je spoortje uitgedaan? als dat zo is, goedzo!
want je prikt hem er anders onbewust nogal mee, en hij heeft volgens mij genoeg power
je paardje kan goed springen! heeft mooie techniek. Probeer je onderbenen aan te houden, beugels gaatje korter scheelt ook wel. Soms mag je hem wat dichter bij de hindernis parkeren,dan springt ie meer de hoogte in, en als je dan goed meegeeft voor kan hij lekker los laten over zijn rug. Je moet die oefenen door zo langzaam mogelijk, maar wel actief , op de hindernis af te galloperen, en net als of doen of er geen sprong staaten na de hindernis meteen weer rustig verder.. zo kan je veel beter uitmeten.
snap je me nog? haha
Ja had idd mijn spoortjes eraf gehaald.
Was bang dat ik hem anders zou prikken..
En genoeg power ja
Dat dichter bij de hindernis parkeren is nog erg moeilijk, ze gaat graag te vroeg, en dan te hard.
We zijn er wel mee bezig. Komt wel goed.

haha, maar dat moet wel goed komen!