Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Elena schreef:De staarten mochten wel wat witter en ik vind de hafjes ook wat te dun
stalechwel schreef:Elena schreef:De staarten mochten wel wat witter en ik vind de hafjes ook wat te dun
Fijn zulke positieve reacties.
De jury had geen commentaar dus prima dan toch.
En ieder overgewicht moeten ze maar door de hindernissen meezeulen, het zijn geen recreatiepony's.
stalechwel schreef:Elena schreef:De staarten mochten wel wat witter en ik vind de hafjes ook wat te dun
Fijn zulke positieve reacties.
De jury had geen commentaar dus prima dan toch.
En ieder overgewicht moeten ze maar door de hindernissen meezeulen, het zijn geen recreatiepony's.
laura2span schreef:Ziet er leuk uit Tamara!
Je rechterpony lijkt idd soms wat dun op de foto's maar ja elke kilo moeten ze mee zeulen in de marathon, daar zit wat in
nikkiej_86 schreef:laura2span schreef:Ziet er leuk uit Tamara!
Je rechterpony lijkt idd soms wat dun op de foto's maar ja elke kilo moeten ze mee zeulen in de marathon, daar zit wat in
En omdat ze marathon doen moet je ze maar dun houwe nou het spijt me geweldig dat vind ik niet normaal

nikkiej_86 schreef:laura2span schreef:Ziet er leuk uit Tamara!
En omdat ze marathon doen moet je ze maar dun houwe nou het spijt me geweldig dat vind ik niet normaal

Arretje schreef:Lekker slimme reacties zeg, dit zijn marathonpaarden, die worden niet uitgehongerd maar slank getraind, reken er maar op dat ze de nodige kilo's biks krijgen. Lekker verstandig om met een dikkie-dikzak de marathons in te klappen, duh..... Wel eens een marathonloper van 120 kilo gezien? Wel eens gehoord van oververhitting, hartstilstand, gewrichtsbeschadigingen?
Trouwens, ook paarden die niet intensief worden gebruikt hebben er niks aan om als vetkleppen door het leven te gaan......