).. heel leuk alleen de eigenaresse denkt dat ze er op zn minst m2 meehaalt.... Als hij de L2 haalt mag je blij wezen! Hij is stijf, hard en absoluut niet fjn (maar twent wel!)... vandaar dat ik ook niet start! Maar de eigenaresse start wel met hem... ze heeft nu 3 wedstrijden gereden, alle 3 met winstpunten ze heeft nu 4 winstpunten! Heelleuk voor haar! Maar bijvoorbeeld... zij heeft op maandag een wedstrijd.... woensdag heb ik les en vrijdags doe ik hem ook. Dan wil zij hem vrijdag, zaterdag, zondag trainen voor de wedstrijd... dat vind ik heel niet erg! Maar als zij zo vaak achter elkaar gereden heeft, kan ik weer ruim een maand werken om hem weer lekker te krijgen!
Wat kan ik hier aan doen, of tilik hier te zwaar aan?
Want ik heb het gevoel dat ik hem wedstrijd klaar maak, lekker laat lopen en dat zij met hem vrij hoog scoort en dan krijg ik hem weer afgedankt terg!
Wie heeft hier nog meer last van?
Maar ja, je zou het toch in op een normale, niet-afzeikerige manier, erover kunnen hebben, misschien dat dat een hoop ophelderd zonder dat het eindigt in ruzie.

maar ze was nog niet een B. Het paard was verschrikkelijk scheef en ik heb een jaar lang geprobeerd om dit op te lossen maar elke keer als ik iets met het paardje bereikte trapte zij het er na 3 minuten weer uit. ik rij nu op een ander paardje want ik kon er op een gegeven moment gewoon niet meer tegen. ik elke week dure lessen nemen en zij het weer verpesten dag!!! okay het mag dan haar paard zijn maar als zo iemand er niets van bakt en ze willen dit niet in zien vind ik dat je er best wat van mag zeggen. nu een 1,5 jaar later hoorde ik gisteren dat haar instructische er ook mee gestopt is omdat ze na 2,5 jaar nog steeds niets snapt.