Eerst had ik 's ochtends met Odin de M1. We zouden eigenlijk met z'n 3en rijden in de M1, maar één meisje klapte samen met haar paard achterover
Het paard rolde over haar heen, en godzijdank heeft ze alleen gebroken neus eraan over gehouden! Dus waren we nog met z'n tweeën.
Uiteindelijk werden Odin en ik twee keer 1ste met 183 en 181 punten!!! En we zijn nu dus officieel M1
Hier wat foto's, met losrijden liep ze wel lekker.. Maar ze kan beter.
Ach, we hadden al een half jaar geen wedstrijden meer gehad dus het was weer erg spannend
Middendraf

Galop

Contra-galop

En toen kwam het debuut van Vickey
Voor het eerst op wedstrijd met andere paarden en spanningen is natuurlijk érg eng
Natuurlijk moest het gehinnek van andere paarden worden beantwoord, en ze was met losrijden ook heel erg snel
(wat jullie wel kunnen zien op de foto's
) Maar desondanks zitten er leuke foto's bij!!
Het eerste stapje in de losrijbak

Jas uit, en serieus gaan beginnen *hier lach ik nog
*
Tsja, en toen gingen we draven
Vickey: Jááá, eindelijk! Zeg dat dan meteen

Naar de uitgang draven gaat natuurlijk sneller dan als je weer terug moet

Tussendoor maar stappen, in de hoop dat ze door de overgangen op mij ging letten

Uh...niet dus
Weer poging tot aandraven en Vick heeft weer dikke pret met zichzelf (Hard, hard, hard!! Hiieehaa
)
Even uit laten galoperen, in de hoop dat ze rustiger werd

Even wat figuren rijden

M'n hoofd werd ondertussen steeds roder en Vickey werd steeds vrolijker

Op deze foto ben ik best wel trots!
Vick is erg overbouwd maar op deze foto is de voorhand hoger dan de achterhand

Jáá, eindelijk! Hier wilde ik haar hebben

De eerste proef had ze nog steeds de turbo aanstaan, maar de in de tweede proef werd ze wat moe, dus kon ik er wat meer aan rijden.
Toen kwam de prijsuitreiking: Vickey en ik werden twee keer 1ste met 201 en 199 punten!!! *o/*
Echt ongelooflijk, gewoon 4 winstpunten met haar debuut!!!
Geweldig! Zit nog helemaal na te genieten

Volgens de jury hadden we keurig gereden, hihi!

*PS: kwaliteit foto's is erg achteruit gegaan door de uploadsite
*