Prince loopt kort van voor, bij de vorige eigenaar hebben ze al foto's laten maken maar er is niks te zien! waarschijnlijk ligt het aan het ras!
(iers jachtpaard)
Ze zeiden ook dat prince niet kon springen en dat die dan kreupel raakt nou , ze hebben prince nou al een jaar en hij eheft 1a2 keer kreupel gelopen door het springen! maar dat kwam omdat we te snel de hinderniss verhoogde! we hebben vandaag 1m gesprongen (nouja ik
) en ceciel (jesperlover) heeft foto's gemaakt.. We hebben gene foto's van het inrijden..
eigen commentaar
Kapstokkies
naar geld zoeken op de grond
onderuitgezakt in een luie stoel

1 Netjes, alleen ogen dicht
2
3 Mooi strekken!
4 Hierheb ik mijn handen vrij hoog
5

6 Over de balk galloperen! Lekker ruime galop
7 WHOEEEJ Prince even een hackney nadoen
let vooral op mijn gezicht
8
9
10
11
12 Galopp
13 Linsey;''Goed zo princje! het gat super lieverd''
nu het springen!
14 We waren dus begonnen emt balkjes en gingen toen kruisje en telkens 1/2 gaatejs hoger!
15 Even laag beginnen
16
Nou begint het ''hoog'' te worden (voor prince is dit hoog)
17
18 Crea foto
19Even wat drinken
20 echt zo tof dat prince zo hoog sprong zonder tegne te stribblene!

21
22
23

24 Wat dichterbij

25 Door het uplouden een stuk slechter geworden!
ik wil graag 3 foto's laten uitvergroten op 1 slag groter dan het normaale vermaat.. dus welke vinden jullie het mooist ?

mis alleen als die aan de teugel loopt de knik. en vind je teugels iets te lang waardoor die voor mijn gevoel beetje uit elkaar loopt. kan dit kloppen?

wat is de reden van die bruine balk er dwars tussen? Bekijk de gevolgen als je paard daarzo de balk zou aantikken, de kans dat de balk niet normaal neervalt is giga groot en daarnaast ook kan ie dusdanig blijven hangen achter de benen van je paard dat hij dwars schiet. Dus even opletten hoe je de hindernis voortaan bouwt