eerst wat instappen.
drafwerk
galopje.
Ik heb nog nooit rijfoto's van mezelf geplaatst. Kon ook moeilijk omdat ik nooit een fotograaf bij de hand had en gisteren dus wel. Ze zijn wel een beetje van ver genomen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bassa schreef:zit je niet wat kort?
leuk paard ziet er voor de rest wel leuk uit
CielitoLindo schreef:bassa schreef:zit je niet wat kort?
Het paard is erg groot, vrouwtje is erg klein..

Onide schreef:Leuk paard met potentie!
jammer dat je er een beetje klein op bent...![]()
) Mooi paard verder! Lijkt iets in 'overconditie' te zijn
bassa schreef:zit je niet wat kort?
VValar schreef:Jeetje, wat een enorme joekel (of lijkt het paard zo groot in verhouding met amazone?) Mooi paard verder! Lijkt iets in 'overconditie' te zijn
CielitoLindo schreef:Is dit nou een halfzus van Radetz?
Ziet er wel ontspannen uit hoor. Ik vind het alleen soms lijken of ze wat op de voorhand valt, maar misschien komt dat wel omdat de foto wat scheef gemaakt is. 

Perlina schreef:Wat veel paard in verhouding met jouZiet er wel ontspannen uit hoor. Ik vind het alleen soms lijken of ze wat op de voorhand valt, maar misschien komt dat wel omdat de foto wat scheef gemaakt is.
Hou oud is ze eigenlijk?
Vandaar ook dat ik normaal met sporen rijd. Had alleen verwacht dat ze wat te fris ging staan en dus maar geen sporen aan gedaan. Achteraf gezien had ik die best kunnen aandoen. MissJ schreef:Wat is Sultana groot!
Ze ziet er super uit Peet, ze glimkt je gewoon tegemoet.
Knappe dame hoor, en mooie, nette foto's!
Ik las in je profiel namelijk dat ze van Sultano is, daar is mijn paard ook van. Maar Sörli is een Sultano x Hafidoff.