Ik mocht dit doen met Twilight, het is een beetje een lastig heerschap. Als alles gaat zoals hij vind dat het moet komt het goed. Maar als je bijvoorbeeld een keer extra moet keren ofzo, dan kan hij wel eens een beetje raar doen.
Of ik last had van stress? Mwoah . In de ochtend heb ik even een boterham naar binnen geduwt want ik had niet zo'n honger maar verder heb ik eigenlijk nergens last van gehad. Ik ben echt wel blij dat ik t kwijt was op de koers
. Voor t eerst voorrijden(warmlopen) , hij was echt lekker rustig, ging allemaal lekker. Behalve dan dat ik de schoenen van mijn vader aanhad en die waren maar 7 maten te groot .
De baan was nat dus met n gaasje gereden, alllemaal zand achter mijn lenzen, héérlijk .
Toen voor de koers, defile( voorstellen op nummer) ging allemaal goed en op t gras voor de koers was hij ook super rustig.
Alleen toen kwam het .
Ik miste de start met n meter of 10 geloof ik . Mijn vader had gezegd dat ik n meter of 2 van de vleugel af moest zitten. Dus ik denk rustig aan. Toen ineens kwamen mijn tegenstanders mij voorbij vliegen en voordat ik met mijn ogen kon knipperen waren ze al weg . Ik kon gelukkig meteen op de rug van iemand in het tweede spoor.
Ik moest van mijn vader 2e in het 2e spoor komen. Dat lag ik na de start wel meteen( zo dacht ik, die kan mn pa alvast in zn zak steken
) . Daarna gewoon lekker gereden, totdat degene die voor mij lag aan de overkant naar het eerste spoor ging, toen lag ik dus in t dooie-spoor( eerste in het tweede spoor) Ineens dacht ik, chips, tis al finnish( brilliante gedachte's heb je op dat soort momenten hoor
). Ik twijfelde of ik de proppen al moest trekken voor de bocht want ik moest m daar al 2 keer aantikken. Net voor de bocht trapte hij n voorijzer af. Heb dus de laatste bocht en laatste rechte lijn zonder een voorijzer gereden. Ben zo blij dat hij is blijven lopen, voor hetzelfde geld springt Twilight!
De laatste bocht kwam ik naast Fred Handelaar, dat was naar mijn idee nog mijn enigste concurrent. Dus ik trek de proppen en ik geef een brul. Ik dacht dat ik opsteeg . Fred was ik voorbij alleen toen kwam van mijn rug Troy H Limburgia en die kwam ernaast. Ik schreeuwen en slaan, maar Murielle zat nog harder te schreeuwen en dat hielp blijkbaar want ik werd geklopt !
Ik ben dus uiteindelijk tweede geworden
Nou, hier mijn foto's dus :

deze foto stond op www.huybers.com
. Ik ben diegene in het midden van de baan, rood met blauw en n mega calimero helm
.En deze stond op www.nakoersen.nl
[/quote]commentaar mag, maar cap is eigen keuze en die hulpteugel heeft hij echt nodig

. Heel nieuw jargon voor mij