En wat vinden jullie ervan?? Commetaar mag maar hou het aardig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar het gaat wel steeds beter he

ik kan hier aan afleiden dat ze de slof gebruikt om het dier naa r beneden te trekken, het paardvriendelijke is hier ver te zoeken. Echt onkunde van de ruiter, ze weet gewoon niet ermee om te gaan, sterker nog haar kennis is niet verder te zoeken dan het naar beneden trekken van een paard
leer paardrijden en neem les zou ik zeggen want dit is WEER een voorbeeld van slecht gebruik van hulpteugels

gelijk houden met je buitenhand, met je been drukken
zijn de mensen hier ook wat meer tevreden }>
)
alleen de bandages zitten te laag 

RhealLover schreef:ik kan al zeggen wat een afschuwelijke foto's, zo rijdt je een paard niet met slofik kan hier aan afleiden dat ze de slof gebruikt om het dier naa r beneden te trekken, het paardvriendelijke is hier ver te zoeken. Echt onkunde van de ruiter, ze weet gewoon niet ermee om te gaan, sterker nog haar kennis is niet verder te zoeken dan het naar beneden trekken van een paard
leer paardrijden en neem les zou ik zeggen want dit is WEER een voorbeeld van slecht gebruik van hulpteugels
![]()
Het is een mooi paard waar ze op rijdt, zonde dat ze misbruik maakt van die slof. Anders hadden het mooie plaatjes geweest.
Groetjes

Kimmie_girl schreef:RhealLover schreef:ik kan al zeggen wat een afschuwelijke foto's, zo rijdt je een paard niet met slofik kan hier aan afleiden dat ze de slof gebruikt om het dier naa r beneden te trekken, het paardvriendelijke is hier ver te zoeken. Echt onkunde van de ruiter, ze weet gewoon niet ermee om te gaan, sterker nog haar kennis is niet verder te zoeken dan het naar beneden trekken van een paard
![]()
Het is een mooi paard waar ze op rijdt, zonde dat ze misbruik maakt van die slof. Anders hadden het mooie plaatjes geweest.
Groetjes
hier ben ik het niet mee eens.
Ik ken maestro,
Maestro is een paard dat zeer snel flipt, Een paard met energie teveel , als er maar een strootje verkeerd zit dan begint die te rennen en te bokken ,,
Kayleigh heeft maestro al 4 jaar ja maar daarvan heeft ze bij elkaar maar een drie kwart jaar gereden, de reden van de slof zo strak zit is omdat die haar continu in de maling neemt of ineens schrikt..
Kayleigh is een meisje van zeker niet meer als 35 kilo.
En kan maestro soms niet houden Maestro is dan ook kwpn maal tuiger.
De laaste tijd gaat het steeds beter en als de ontspanning er in zit, laat ze de slof ook losser.
hier was het 1 van de eerste keren dat ze weer alleen durfde te rijden dus vind het al super uit zien.
Als je vergelijkt dat ze anders alleeen maar keer op keer der af vielt,
neem ik toch me petje af voor der!

lies schreef:Wat zegt je instructeur/trice hier eigenlijk van?