Het was een ramp
In dressuur ging ze nog goed, springen was een ramp, als ze sprong, sprong ze goed, maar enorm veel stoppen en enorm veel gesteiger
De dag ervoor hadden we geoefend met de manege eigenaar en toen ging ze echt veel beter... Maarja
We hebben terug iets bijgeleerd..Het was de tweede keer dat we oefencross hadden

Stills + gewone foto's uit het filmpje van de jumping:

en toen:

toen liep ze door te steigeren tot naar de uitgang

en toen sprong ze toch (ik weet het ik zit hier echt slecht, maar ze had al twee maal gestopt en lubos zei dat ik haar erg moest vasthouden en druk geven en toen kwam ik aan de sprong enjaah

toen volgde:

en toen:

(die drie stonden in dezelfde lijn)
een het huisje was het begin van crossparcour,
de volgende drie staan niet op foto maar gingen heel goed! 4 niet

vijf na een weigering wel:

en de still:

en terug haar spelletje

en het water:

(oja ben ook gevallen
Maar ik heb er geen foto van, en ook geen goede still)Wees een beetje lief in de commentaar
We doen ook maar ons best en blabla
Ik weet dat er nog veel kan verbeterd worden
maar we werken er echt aan...Enja.. Dat gesteiger... We werken er wel aan, maar het probleem is als ze steigerd, dat je niks kunt doen, ze gaat enkel erger doen als je iets probeerd... Het enige wat je kunt doen is haar proberen terug vooruit te krijgen

!
Ik vind het knap dat je er nog op durft te rijden met dat stijgeren. Ik zou er allang niet meer op rijden als ze het zo vaak doet.
Jullie zijn toch al enorm veel vooruit gegaan! Zowel in dressuur als springen. Dat komt allemaal wel in orde
Maar als ze het dan doet, doet ze het wel heel goed!