Anjatjeuh schreef:Daar hebben we prachtige Bagheera weer!

Ze ziet er echt super uit, voor zover ik me de vorige foto's kan herinneren, zijn jullie erg vooruit gegaan en is Bagheera ook veel gespierder geworden (vooral hals).
Het rijden ziet er super uit. Heb je nog steeds het probleem dat ze soms wat kantelt? Of is dat ook opgelost?
Dag Anja, leuk dat je reageert! Bagheera is inderdaad vooruit gegaan, ze pakt de laatste weken echt alles in no-time op. Ben benieuwd hoe lang het duurt...
Hoe is het met jou mooie paard? Volgens mij gaan jullie echt hard vooruit. Is het borsthappen al bijna over?
Bagheera kantelt nog steeds wel eens, al wordt het minder en lukt het mij steeds beter om het op te lossen. In de filmpjes kan je zien dat ze in de wendingen nog iets kantelt. Heb je de filmpjes ook bekeken?
VValar schreef:
Ik wil jouw rijbroek hebben! Volgens mij hebben wij dezelfde maat dus volgende keer kom ik jouw kledingkast beroven.
Ik vind Bagheera er juist lekker uit zien. Manen ook nog eens netjes getrokken. Dan moet je zeker niet bij mij langs komen, daar hebben alle paarden hun manen op ponymaat hangen
Ik heb je filmpjes bekeken. Wat mij opvalt is dat de draf wel ruimer lijkt te worden. Super! Wel vind ik dat je je hulpen wat moet gaan doseren hoor. Die grote schop in het eerste filmpje kan écht niet (op bokt gezet worden)
Mijn eerste wedstrijd is 14 mei pas weer (die van morgen moet ik helaas afzeggen, paard is ziek ). Dat is gelijk voor de clubkampioenschappen.... en ik ben alvast rubriekskampioen omdat ik de enige ben in mijn rubriek hahahaha. Jeej!
Hahah, je mag best mijn kledingkast beroven hoor als ik die van jou ook mag beroven. Aangezien we toch dezelfde maat hebben zal ik vast wel iets moois kunnen vinden
Ja!!??! Vind je de manen van bagh mooi?? hahah, ja die heb ik recent getrokken
(
ik heb ze bewerkt met de schaar
)
Bagh wordt inderdaad wat ruimer, alleen in het filmpje was het niet optimaal. Ze was nogal heet en rennerig op dat moment.. Maar wat leuk dat je al verschil bespeurt. Met Valar zijn draf gaat het ook al beter toch? Geluk is draf de gang die je het meest kunt bewerken...
Ik moet ook starten op 14 mei, ook toevallig!Ik heb over twee weken weer wedstrijd in Zevenaar, nou ja ik sta op de reserve lijst.. Hopen dat ik erbij kan. Wanneer kom je weer een keer naar Kristel? Kan ik je eindelijk eens zien!
Biepje schreef:wauw Ursy, je zit is erg mooi! Bagheera loopt ook super! als enige tip zou ik kunnen zeggen om je handen meer bij elkaar te houden, maar dat vind ik wat muggenzifterij, dus super!
Dankjewel!! Met het losrijden heb ik mijn handen inderdaad wat uit elkaar staan, wellicht dat je dit bedoelt? Heb je de filmpjes gezien?
Ik moet inderdaad erop letten dat ik mijn handen beter bij elkaar houd, óók met het losrijden!
PolosportJ schreef:heej hank,
vind je de foto's nog wel een beetje mooi? ze waren errug donker ook :'(. goed dat je de filmpjes der ook op hebt gezet!
Ja de foto's vallen mij niet tegen hoor Jenn!! Het was gister ook niet echt geweldig weer om foto's te maken, wat dat betreft hadden we beter vandaag kunnen gaan!
Die foto's die ik van jou gemaakt heb zijn ook mooi, vooral die ene waar ze echt gaat "zitten"