, had vrijdag zo lekker gereden (dressuur dus)
, maar ja dan hebben we dat springen ook weer gehad hah.. En tsja als ik eenmaal bezig ben, vind ik het wel leuk hoor en Coen vind het ook geweldig dusse
...Ik kan alleen voor geen meter springen, kan het sowieso al niet en dan op een dressuurzadel, maar ja hier de foto's en het filmpje dat je MOET zien hahaha
*Graag geen commentaar op bandages enzo, anders krijgen we weer zo'n topic met 3 blz. over bijv. bandages bla bla bla, dank u*Ik had het gevoel dat ik vleugeltjes had geloof ik, die armen
Wat erg! Heb ook niet super op m'n houding gelet, tsja we gingen toch springen hihi 
Filmpje:
http://media.putfile.com/Springen-op-Coen-in-Rafblauw
[1] (Foto's staan op volgorde
)
[2] 1 van de mooiste

[3]

[4] O nee he
de springfoto's.. Ik geef hem liever wat meer ruimte, omdat ik vaak achter blijf in de sprong zeg maar...
[5] Dit zijn echt twee van die 'ik-moet-poepen' foto's, wat erg, vooral die vorige

[6] Staartje

[7] 2 hindernissen achter elkaar, helaas wazig..

[8] We hadden lol haha, meisje was van 'Tabor' afgevallen, niet hard hoor.. Tabor heeft 2 of 3 rondjes 'alleen' gedraafd door de bak, over de hoefslag.. Zag er zoo grappig uit, hij had elastiek/halsverlenger om, hij draafde zo lief!
Maar goed, hier Coen en ik saampies..
[9] Raar moment, maar foto heeft wel wat (aarrrgghhh mijn houding
)
[10] Van voren...

[11] Jaa gewoon lekker

[12] Galopje
.. 
)

..

! Ziet er goed uit!