Hedwigb schreef:Heey! Probeer bij het wijken de pony iets meer recht te houden, hij heeft nu teveel stelling, verder kruist ie wel netjes (voor zover ik dat kan zien) Het 1e middendraf filmpje vind ik niet echt middendraf, het is heel erg snelle draf (zo ziet het eruit op het filmpje) probeer het draftempo ietsje lager te houden, middendraf is niet heel hard gaan draven..dus probeer de voorwaartse drang iets meer van voren op te vangen (hierdoor word de pony waarscheinlijk ook nageeflijker) Het galopje vind ik er netjes uitzien! mooi naar voren gesprongen. Bij het filmpje met de gebroken lijn in galop, ik weet niet of je van plan was om galopswissels te rijden? maar ik zou eerst rustig bezig gaan met wat voltes in galop, en wat meer nageeflijkheid en hierna pas gebroken lijntjes te oefenen, en hierbij ook duidelijk zelf aangeven of je een galopswissel wilt of niet! Het strekfilmpje vind ik best netjes, maar ook hierbij mag de pony nog wat nageeflijker blijven, naar mijn idee. Ik vind dat je de pony best netjes rijd na 2 maandjes , probeer je handen iets meer te dragen en pas op dat je niet teveel voorover valt! (ik hoop dat je hier iets aan hebt, je vroeg om commentaar)
Owja, over die hulpteugel, ik zou het ook zonder proberen!
hoi hoi !
Ja ik rij maar een half uurtje met de stoot en erna ga ik ook zonder
En van het wijken , dan loopt ze gewoo recht met dr hoofd maar toevallig dat keer niet want ze is echt super goed in wijken .
Maar bedankt , xx shiirley