desteny @t work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

desteny @t work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 18:45

vandaag ben ik weer op desteny gestapt het ging op zich best lekker alleen heb ik wel wat puntjes om aant te merken op me zelf

*rijkleding aan (ookal vind ik dit lekkerder )
*handen hoger
*teugels ietsje korter
*recht zitten , niet naar voren hangen
*gaatje korter.

maar aan deze punten word al gewerkt.

Afbeelding

Afbeelding
te diep

Afbeelding
te diep maar desteny vind het moeilijk

Afbeelding
even lang tusen door

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ze kan het wel hoor

Afbeelding
ons eerste galopje weer samen sinds maanden

Afbeelding

Afbeelding
even een ontspannen drafje

Afbeelding
weer beetje opgepakt

Afbeelding
lekker uit draven en in eens een kat in de bak oef eng

Afbeelding
uitstappen

Afbeelding
vind hem wel leuk

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:48

Goed dat je er weer op bent gestapt!
Je moet nog wel aan een hoop dingen werken, maar dat zeg je ook wel ze liep ook wel lekker links (of was d'r 'foute' kant nou rechts?)om! Goednieuws, over een weekje zonder krukken! (als het goed is) dus dan kan ik weer

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:49

Hey wat een leuke foto's danielle
Fijn dat het weer je weer hebt gereden
1 puntje hakjes naar beneden

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:50

nou, ik vind het een leuk paard, maar hij loopt enorm op de voorhand, heel jammer, want dat doet iets met het plaatje
En als dit de eerste keer in maanden is dat je weer gaat galoperen met haar/hem, dan zou ik een rijdbroek, laarzen, en een cap opdoen, maar dat is en blijft geheel je eigen keuze
Ik vind dat hij opzich wel mooi loop, maar vang hem iets op van voren, en drijf hem van achter naar voor! Zo komt zijn achterhand er mooi onder, en veel overgangen rijden
Succces

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:53

Nikki_jimmy schreef:
nou, ik vind het een leuk paard, maar hij loopt enorm op de voorhand, heel jammer, want dat doet iets met het plaatje
En als dit de eerste keer in maanden is dat je weer gaat galoperen met haar/hem, dan zou ik een rijdbroek, laarzen, en een cap opdoen, maar dat is en blijft geheel je eigen keuze
Ik vind dat hij opzich wel mooi loop, maar vang hem iets op van voren, en drijf hem van achter naar voor! Zo komt zijn achterhand er mooi onder, en veel overgangen rijden
Succces

ze heeft al een cap op

Astor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:02

wat dacht je van hakken laag

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 19:04

Astor schreef:
wat dacht je van hakken laag

daar dat ik zeker aan di ebn ik er vergeten bij te zetten maar als ik korter zit dan komen die hakken van zelf

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:11

Beugels korter en rijschoeisel! Levensgevaarlijk dit, wat als je eraf valt en je blijft hangen? Ik heb het zien gebeuren hoor, je wil niet weten hoe die meiden ervanaf kwamen

Voor de rest wel een leuke pony! Probeer veel overgangen te rijden aangezien ze veel op de voorhand lijkt te lopen. Ook als je een beetje bang bent is het goed om veel overgangen en figuren te rijden. Hou haar maar lekker bezig, dat is goed voor jouw zelfvertrouwen en dan zal ze niet snel iets proberen.

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 19:21

bang bern ik niet meer daar ben ik echt totaal vanaf

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:33

nu ik nog

tumtummie

Re: desteny @t work

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:38

Inderdaad veel overgangen en voltes rijden en misschien kan je hem/haar een keer aan de pessoa zetten zet hij/zij zijn rug niet zo vast!

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 14:18

ik wil haar niet aan een andere hulp teugel hebben als een martegaal ze is nog jong

xDAANTJEE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 14:21

je pony hangt in je handen, niet vasthouden, loslaten, ophouding maken overgangen rijden.. Suc6

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 14:23

Leuk paardje, ziet er netjes uit! de punten die verbeterd moeten worden heb je idd grotendeels zelf al opgenoemd

'T is maar een persoonlijke mening hoor, maar mag ik vragen hoe je in godsnaam met een spijkerbroek kunt paardrijden? Ik krijg dat echt niet voor elkaar hoor, dat schuurt nl. aan alle kanten Zit het nou echt zo fijn?

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 14:49

vindhet ook gevaarlijk eruit zien, niet alleen gevaarlijk, zo zit je toch niet netjes op je paard? meid, echt doe een rijbroek aan, en ga aan de slag met je paard. je hebt een mooi paard onder je kont, neem les en jullie zijn een mooie combi

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 15:00

Hihi, sorry Dessie :p
Beetje routine, mensen die normaal gesproken geen rijdschoenen/rijdbroek aan hebben, hebben meestal ook geen cap op!
Ik neem mijn woorden terug over de cap!

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 15:35

Nikki_jimmy schreef:
Hihi, sorry Dessie :p
Beetje routine, mensen die normaal gesproken geen rijdschoenen/rijdbroek aan hebben, hebben meestal ook geen cap op!
Ik neem mijn woorden terug over de cap!

ik had voor de laaste foto heel even me cap afgedaan daardoor leek het misschien zo daardoor

BertinaBvd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 15:49

Loopt wat op de voorhand
Maar verder leuke foto's !!

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:16

JoyCiej007 schreef:
Leuk paardje, ziet er netjes uit! de punten die verbeterd moeten worden heb je idd grotendeels zelf al opgenoemd

'T is maar een persoonlijke mening hoor, maar mag ik vragen hoe je in godsnaam met een spijkerbroek kunt paardrijden? Ik krijg dat echt niet voor elkaar hoor, dat schuurt nl. aan alle kanten Zit het nou echt zo fijn?

Ja zit heel fijn,
Ik vind het ook lekkerder zitten dan een rij-broek maar die zijn wel beter dus doe ik die weer aan

RuizSoler

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:11

Teugels korter pakken hij/zij moet ik je hand komen te staan en dat bereik je niet als je teugels zo gods lang zijn, hakken naar BENEDEN!!!! zo maak je zijn buik alleen maar harder.. meer op de achterhand valt TE veel op de voorhand.. nou dat was het wel:D succes verder!

RuizSoler

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:13

Zie net dat je er geen andere hulp teugel aan wil ze is nog jong.. als ze jong is WAAROM heb je er dan een martingaal aan.. kijk een slof bij die handelaren snap ik nog maar een martingaal.. OMG!

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 19:12

zo lang zijn mij teugels niet hoor ik heb nog steeds kontact met de mond op uitstappen en draven na

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:17

pinda_timo__ schreef:
Zie net dat je er geen andere hulp teugel aan wil ze is nog jong.. als ze jong is WAAROM heb je er dan een martingaal aan.. kijk een slof bij die handelaren snap ik nog maar een martingaal.. OMG!

Hallo apeldoorner, ik zou 't iets aardiger brengen als ik jouw was.
Wat vind jij wél goed aan een slof, en niet goed aan een martingaal, of is dit sarcastisch bedoelt?
Beetje stomme reactie, want een martingaal kan geen kwaad bij de jong paard(slof ook niet bij GOED gebruik)

Edit, ik heb nog één keer de foto's bekeken, en ik zie geen één fout wat betreft de martingaal :S Hij zit los, en dient alleen maar, als hij zijn hoofd omhoog doet voor extra ondersteuning...

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 19:27

pinda_timo__ zie je me nou als een handelaar aan ?

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:40

pinda_timo__ schreef:
Teugels korter pakken hij/zij moet ik je hand komen te staan en dat bereik je niet als je teugels zo gods lang zijn, hakken naar BENEDEN!!!! zo maak je zijn buik alleen maar harder.. meer op de achterhand valt TE veel op de voorhand.. nou dat was het wel:D succes verder!

héhé, de taal kan wel wat vriendelijk, ook bij je volgende berichtje was het niet op een normale toon. onhoud goed dat je de werkelijk situatie van een andere bokker nooit weet, je kan alleen oordelen over een foto. dus dat kan wel wat vriendelijk. bedankt.