Ik heb nu 1 filmpje maar daar spring hij hem precies in 2-en.
Ach het gaat om het idee

Ik ben in ieder geval super blij dat hij het doet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ziet er netjes uit hoor, dat gaat helemaal goedkomen!
anydale schreef:Nou deed mijne dat maar zo gecontrleerd, die maakt echt een sprong erbijZiet er netjes uit hoor, dat gaat helemaal goedkomen!

Cin schreef:He, wat goed, het is dan zeker toch makkelijker gegaan dan je in de eerste instantie dacht? Je ziet ook bijna geen verzet, dus met nog wat oefening heeft jouw superfjord ze vast zo onder de knie. Echt gaaf!
Maar komt wel goed denk ik! heel veel succes!

Ziet er keurig uit, wel mis ik een consequente ingreep na het in 2-en springen. Ik zou hem persoonlijk niet door laten galopperen, maar meteen corrigeren. patos schreef:Ik zei het toch al, een sterke contra werkt in je voordeel bij de wisselsZiet er keurig uit, wel mis ik een consequente ingreep na het in 2-en springen. Ik zou hem persoonlijk niet door laten galopperen, maar meteen corrigeren.
pOnygekjj schreef:ik heb een vraag ik koop vande week een nieuwe setjj voor mii nieuwe pony maar wat voor maat heeft een fjord? heeft iemand een idee?? srry voor het storen

Zoro schreef:super! alleen probeer iets minder met je hele zit hem in de andere galop te zetten.. probeer om alleen je benen en klein beetje je gewicht te verwisselen, en inderdaad het ziet er ontspannen uit maar iets meer sprong in de wissel mag wel ik zat te kijken en in eens huh was dat het?Maar komt wel goed denk ik! heel veel succes!