Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ja ze is heel makkelijk, hoewel het springen niet altijd helemaal lekker gaat... Omdat haar vorige eigenaar meer van de dressuur was, heeft ze nooit echt gesprongen, en na veel oefenen begint het eindelijk een beetje te komen
Paard was iets minder braaf
Maar goed, nu heeft ze spierpijn, en wil van iedereen medelijden.... Ik heb geen medelijden maar goed

) maar springen vind ie hartstikke leuk, dus we dachten dat ie wel normaal zou doen...niet dus

het is onverantwoord en niet echt fijn voor het paard... 
)

Sorry hoor, ik ben niet zo snel van het negatieve commentaar maar dit..!
baroen schreef:mm, over het 1e filmpje kan ik niks zeggen, paardje springt en oke...
maar het 2e? dat je even met z'n tweeen op een paard gaat zitten, oke.... dat heb ik ook wel gedaan, gewoon even stappen bv..... maar waar denken jullie nou dat je mee bezig bent? lol met je knol? of lol ten koste van je knol? ik vind dit dus geen geintje en niet leuk om te zien, of het paard het kan houden doet helemaal niet ter zake, achterste meisje klapt gewoon op de rug terug..... joepie wat leuk....zo ga je niet met een paard om..
oh en om je even voor te zijn (viewtopic.php?f=25&t=563657&hilit=)
We Hebben vooral gemerkt dat het de wat "verwendere" mensen zijn(mensen die zich vrijwel alles kunnen veroorloven: Een duur (ster)paard, een duur zadel, en een dure stal , en ga zo nog maar even door
ik ben verre van dat...
Ze rijdt met hackamore, en heeft een tijdje ook zonder zadel gereden (De voorste) Ze kan best goed rijden, maar als je bijna 1 jaar zonder zadel rijd, kun je je misschien wel voorstellen dat het even wennen is. Sanneh14 schreef:baroen schreef:mm, over het 1e filmpje kan ik niks zeggen, paardje springt en oke...
maar het 2e? dat je even met z'n tweeen op een paard gaat zitten, oke.... dat heb ik ook wel gedaan, gewoon even stappen bv..... maar waar denken jullie nou dat je mee bezig bent? lol met je knol? of lol ten koste van je knol? ik vind dit dus geen geintje en niet leuk om te zien, of het paard het kan houden doet helemaal niet ter zake, achterste meisje klapt gewoon op de rug terug..... joepie wat leuk....zo ga je niet met een paard om..
oh en om je even voor te zijn (viewtopic.php?f=25&t=563657&hilit=)
We Hebben vooral gemerkt dat het de wat "verwendere" mensen zijn(mensen die zich vrijwel alles kunnen veroorloven: Een duur (ster)paard, een duur zadel, en een dure stal , en ga zo nog maar even door
ik ben verre van dat...
Ik beweer ten 1e niet dat iedereen zo is. ten 2e is dat niet mijn paard op het 2e filmpje, en daarbij, het spijt me, maar jullie kennen het paard niet, ik weet dat ik als ik het gewoon zo gezien had precies zo zou reageren, maargoed. Ik ken het paard, en geloof me, Lysbeth kent hem door en door.
Ik weet dat het er totaal niet netjes uit ziet, maar als een paard zich op fokt... Ze is verder heel paardvriendelijk hoorZe rijdt met hackamore, en heeft een tijdje ook zonder zadel gereden (De voorste) Ze kan best goed rijden, maar als je bijna 1 jaar zonder zadel rijd, kun je je misschien wel voorstellen dat het even wennen is.
Als je in een ander topic van haar kijkt, met fotos van haar alleen op haar paard springen, zie je dat het er heel netjes uit ziet opzich!!
ik wil nu niet aanvallend doen, en ik weet dat IK om commentaar vroeg, en ik vind het helemaal niet erg dat jullie zo reageren, maar heb ook een beetje begrip. Jullie gaan mij niet vertellen dat als jullie paard bokt, tijdens en na de sprong, dat jullie dan als een baksteen in het zadel zitten, en dat komt dan met name, omdat je dan in de verlichte zit zit.
Maar goed, jullie mogen haar altijd PB'en om uitleg oid, maar val mij er niet op aan. Ze vroeg mij om hem er bij te zetten...
xx
weltruste

PrideDignity schreef:Maargoed, mijn mening. Zullen jullie je wel weer niks van aantrekken, want wat wij hier zeggen is toch niet waar!
En ik trek me er wel wat van aan, maar jullie kennen Miracle niet en hetis wel zo dat Miracle een ontzettende heethoofd kan zijn, en zoals ik al zij...hij laat zich er makkelijk gek maken en dan is er vaak de hele rit niets meer met hem te beginnen...
pinda_timo__ schreef:Er gewoon niet met zijn 2e op gaan zitten als je weet dta het paard bokt en raar gaat doen.. en springen met zijn 2e? Alsjeblieft zeg! Vind trouwens beide filmpjes er absoluut niet lekker uitzien