Dus gisterochtend wou Angela (Magic_Lover) wel foto's maken (en daarna hebben we nog buiten gereden) Maar dus hier recente rijfoto's van Powertje onder het zadel!!
Voor bij-informatie, Power is een bijna 4-jarige Welsh NWR merrie (Aester El Niño x Downland Folklore)... Ze is na vorige zomer wat minder gereden... In het najaar ben ik een tijdje ziek geweest... toen in de winter wegens veel slecht weer ook niet veel kunnen rijden... En afgelopen 3 maand hebben we niet kunnen rijden omdat ik mijn knie gekneusd had... Nu is EINDELIJK m'n knie weer goed en dit was de tweede keer dat ik er weer op zat....
Verder pakt ze het heel fijn weer op, ik heb wel het idee dat de pauze haar ook wel goed heeft gedaan!!!
Nou, nu genoeg gelult en hier de foto's:

(ik wil niet door de plas, je moet
)

Even een beetje hals strekken

Heerlijke foto!! ook zo met het zonnetje erbij enzo

En dan als laatste... moe maar voldaan

En verder zoals ik in het vorige topic ook al zei, mijn houding moet ik weer hard aan werken... rechtop zitten, handen rechtop, tenen naar binnen, voor me kijken etc. etc. ik ga er nu weer echt op letten...
Op het eind ben ik er gisteren ook meer op gaan letten en dan gaat het ook al ietsjes beter (vooral op het rechtop zitten gelet
)En verder kom maar op met wat tips

Groetjes Aniek