Jammer dat ie donker is...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

veel succes in de toekomst

Knuffeltjee schreef:Probeer niet naar voren te vallen met je gewicht, duw je schouders naar achteren en kijk met je hoofd recht naar voren.
Probeer lekker diep in het zadel te zitten.
Verder zie ik op sommige foto's dat je de teugels nóg ietsje korter kunt nemen, maar op andere foto's ziet het er weer goed uit!
Wicky schreef:Knuffeltjee schreef:Probeer niet naar voren te vallen met je gewicht, duw je schouders naar achteren en kijk met je hoofd recht naar voren.
Probeer lekker diep in het zadel te zitten.
Verder zie ik op sommige foto's dat je de teugels nóg ietsje korter kunt nemen, maar op andere foto's ziet het er weer goed uit!
Zo kan je een paard ook rijden de eerste paar keer. Maar als je in het begin iets voorover zit verstoor je de balans iets minder. Maakt het voor het paard makkelijker (lichamelijk minder zwaar), dus uiteindelijk ook leuker.
Ziet er toppie uit hoor![]()
(toevoeginkje)

je bent al een aantal stapjes verder dan ik... heb mijn drie-jarige het zadel deze week voor het eerst opgehad

Maar waarom zit je er zelf niet op als ik vragen mag?
Nandoman schreef:Ziet er al goed uit, hoor! Leuk paardMaar waarom zit je er zelf niet op als ik vragen mag?
Roel doet alleen maar jonge paarden zadelmak maken... die is daar zo handig in..