).Ik reed eerst op manege de oude held, om bepaalde redenen ben ik daar weg gegaan en bij Jan Dolfing gaan rijden. Daar lease ik nu een paard, 'Quincy'. Maar een paar week terug had hij mij gevraagt of ik mee wou gaan naar De Oude Held om mee te helpen. En dat wou ik wel
.. En m'n moeder heeft alles vast gelegt op de camera 
Hier loop ik met 'Het' springpaard
.. 'Jaroeska'
Saai rondjes lopen

En toen begon hij te springen(enne hij sprong over de lakens heen omdat hij iets wou doen wat mensen zouden onthouden
).. Ik houd trouwens het laken vast(voor de duidelijkheid
)

Sloot, ik dacht hier trouwens echt sirieus dat mijn hoofd eraf zou worden getrapt. Maar dat viel mee

Nou dat was het weer, toen we weer terug kwamen met de manege ging eerst mijn zus nog eventjes op Quincy en ik ging op een jong ponytje met de naam: 'E pony'

Eline en quincy poseren

Hier vlieg ik door de bocht met de E pony

Eline met Quincy en daar achter zie je mij met de E pony

Deze foto durfde ik eigenlijk niet te plaatsen, ik zit hier zo raar op en heb m'n handen echt gemeen hoog. Maar hij gaf 2 seconde voor die foto een ernorme bok en begon opeens rondjes te draaien
.. 
Z'n lieve en beetje domme hoofdje

Toen ging ik eindelijk nog eventjes op quincy rijden

Dat was het dan weer! Doei Doei

edit; Vergeten toe te voegen, op mijn zus hoeven jullie geen commentaar te geven want ze is geestelijk gehandicapt en het is al gewoon super knap dat ze kan paardrijden
.
.. Ik draag helemaal geen sporen
..