al genoeg. Verder liep hij vandaag niet de sterren van de hemel, maar ging hij ook niet slecht, er was weer wat vooruitgang te voelen en dat is het belangrijkste.Waar ik momenteel vooral met hem mee bezig ben is, overgangen netjes rijden, goed voor het been zijn, rechte lijnen en wendingen, de basis dus. Ook is het belangrijk dat hij het bit beter leert accepteren, eerst had hij het wel braaf in de mond en had ik niks in de hand, maar dat is niet correct natuurlijk, nu knauwelt hij op het bit, hij schuimt zelfs en heb ik wat meer contact, dit uit zich dan ook weer dat hij soms eruit trekt, maar het kan ook niet allemaal in 1 x goed gaan natuurlijk. Verder vind hij het moeilijk om hoger te lopen, dus probeer ik zijn aanleuning steeds te varieren in hoogte en hij lijkt mijn hand goed te volgen. Galop blijft nog steeds een aandachtspuntje, maar oefening baart kunst, daar deze x trouwens geen foto's van, toen was de fotograaf al naar huis.
Commentaar verder op mezelf:
-mag wat meer voor me uitkijken, ookal weet ik dat dat wel al is verbeterd ten opzichte van eerst
-recht zitten (ookal vertekend dat op deze foto's door het lichtrijden)
We beginnen met een charmant drafje
Tussendoor ff halthouden (hij kan trouwens ook in de aanleuning blijven staan hoor, maar dat vroeg ik hier niet)
Beetje voorwaarts rijden
Foto is verder niet bijzonders, maar z'n staart
(niet uitgekamd)Vooraanzicht halthouden
Weer iets lager
Poging tot fotograaf omrijden
Gewoon weer een drafje (ja aparte beenligging heb ik hier)
En als laatste, een vrij aardig drafje
En ik vond dat mijn andere "crack", Undercover, er ook best wel even bij mocht
Hoop dat ik jullie niet al te veel heb verveeld met deze foto's (dat het er niet teveel waren, want kon zelf niet echt kiezen), en weet ook best dat we niet de sterren van de hemel rijden, maar we doen toch ons best
super mooi paard!

)