fnrs wedstrijdje met mickey!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bOwieGeeske

fnrs wedstrijdje met mickey!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 19:50

Hey!!

Ik had een tijdje terug een wedstrijd (fnrs). Ik ben met 217 punten 3e geworden Ik heb helaas geen foto's van de wedstrijd zelf. Maar wel van het instappen. Ik wist niet goed of het met ITP of HAW moest. Ik heb maar voor HAW gekozen, als het niet goed is , sorry daarvoor!

Ohja, Mickey is een leuk schimmeltje, een schimmeltje hoort uiteraard wit te zijn, ik heb een uur lope poetsen maar ik kreeg hem niet schoner dan dit

Afbeelding
*Aansingelen geloofik *
Afbeelding
Instappen.
Afbeelding
'' ''
Afbeelding
Ik ben er niet echt rijker op geworden (of er geld in de bak zou liggen:P?)

Dit waren ze, jammergenoeg was het alleen aan de lange teugel een beetje stappen, maar de volgende keer komt men vader heel veel foto's maken!!

Laten jullie een berichtje achter?

Groetjes Geeske.

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:51

wat een lieffie Handen boven het zadel

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 19:52

@ ijslanderfan ; haha ja ik zal er aan denken:)

HedwigO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:55

mooi paard zeg welk fnrs proefje reed je?

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 19:56

@ hedwig18 ; ik reed f3b, we zijn niet echt zo snel met die proefjes (ik vind dat heel erg jammer want ik vind wedstrijden rijden erg leuk)

EefiiJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:45

Heet gees
Goed hoor 3e !
maar probeer meer stelling te vragen krijg je nog meer punten
׳ Evaá

tassie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:49

heeey als je goed kijkt op de eerste foto zit je neusriem OMG echt verkeerd gewoon, aan de rechterkant van je paard en links zit die wel goed, slordig zeg

tamira_ellen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:28

Leuk hé Fnrs.. ik ben nu bij F7a met Manege pony's.. jammer dat je er maar 4 per jaar mag rijden... maar 217 punten is wel goed hoor!

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 19:43

@ tassie ; hij zit wel goed, het lijkt misschien op de foto niet goed te zitten maar ik heb zelf alles vast gedaan en toen zat alles nog goed

@EefiiJ ; heeyy eef!! haha ja maar bij het instappen ga ik nog geen stelling vragen

@ Tamira_ellen ; ja ik vind het echt tegek idd wel heel erg jammer dat het niet zo vaak kan..

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:08

Je neusriem zit idd niet goed. Als hij wel goed zou zitten ziet het er echt een stuk beter uit. En bij ej f3B hoor ej dat te weten. handen boven het zadel. En je tenen niet zo om hoog steken mar naar voren laten wijzen. En je kan ook aan de lange teugel al wat stelling vragen zo werk je het paard alleen maar los in de hals en in de kaak en dat scheelt ej een heel tuk. Wel goed de punten en een derde plek..

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:09

Je kan wel meer wedstrijden rijden ligt eraan hoe vaak jij ej inschrijft..

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 20:55

@ chanty ; We konden ons eerst nog niet inschrijven, het ging toen nog allemaal per les. Nu kun je je overal vrij inschrijven.

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:58

Je kan ej al heel lang inschrijven als er gewoon open inschrijving is en dat staat altijd op de wedstrijdagenda dan kan dat. IK doe het zelf ook altijd als er open inschrijving inschrijven en dat kan dus gewoon dus het ligt eraan of jij je inschrijft.. En er zijn FNRS wedstrijden die voor lessen zijn en dan geen open iinschrijving dan kan het dus niet. Er is nog nooit geweest dat het allemaal op les ging en er is altijd al een open inschrijving geweest..

Lil90

Re: fnrs wedstrijdje met mickey!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:10

schattig hoor, maar ik zou je voeten wat naar achter doen, want ze steken zo wel erg ver naar voren, je moet van bovenaf nauwelijks je eigen voet kunnen zien

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:12

Mijn complimenten! Hij is erg schoon!!

Welke f proef heb je gereden?? Gefeliciteerd met je promotie punt

Edit: Ik lees net dat je f3 hebt gereden. Jammer dat het niet zo vaak is die f proeven

chanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:04

WickedMie schreef:
Mijn complimenten! Hij is erg schoon!!

Welke f proef heb je gereden?? Gefeliciteerd met je promotie punt

Edit: Ik lees net dat je f3 hebt gereden. Jammer dat het niet zo vaak is die f proeven

Die proeven worden wel vaak georgniseerd bij ons hoor.. Maar het ligt eraan of ej je zelf inschrijft. Je kan net zoveel wedstrijden als dat ej zelf wilt. Maar als ej je niet inschrijft moet ej achetraf er niet om gaan zeuren..

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:13

Ja, ligt er aan hoevaak ze georganiseerd worden. Bij ons helaas maar 1 x in de maand. Dat je zovaak kunt meedoen als je zelf wilt, wist ik ook wel. Dat heb ik ook niet gezegd, dat was iemand voor mij
Maar van mij mocht het wel vaker als 1 x in de maand. Tegen die tijd dat je net over je zenuwen heen bent is het alweer zomerstop...

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:36

Het ligt er bij ons wel eens aan hoeveel het georganiseerd word. Bijvoorbeeld is het deze maand 2keer.. het ligt er gewoon aan

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 20:31

@ chanty ; maar het was eerst nog zegmaar per les, maar het is nu helemaal omgegooid vandaar dat ik me nu pas bij wedstrijden in ga schrijven, de andere keren deet ik dat via mn les zegmaar.

EefiiJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:54

@ Chanty ; Je hoeft er niet helemaal af te kraken, ze weet zelf ook wel hoe ze moet paardrijden hoor. En zei had eerst niet de vrijheid gekregen om veel wedstrijden te rijden. Dat had ik eerst ook dat is de reden waarom ik ook van Manege Hillegom af ben gegaan.

EefiiJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:56

En de neusriem zit 100% zeker goed. Dan mag je aan mij uitlegge wat er verkeerd aan is.

EefiiJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:07

En @ Tassie; Je hoeft God er niet bij te roepen, hij gaat niet om neusriemen

Kenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:11

Hij is idd er wit zeg. Top!!
Van het rijden kan ik niet veel zeggen want het zijn volgens mij alleen maar in en uitstap foto's.

De neusriem zit idd verkeerd. De riem moet over het bit heen en niet onder door. Dat is wat je hebt gedaan.

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 16:54

IK kraak niemad af ik geef alleen maar tips wat ej wel kan doen bij het inrijden om je pony losser te krijgen. IK heb altijd al de vrijheid gehad om em in te schrijven als dat kan dus dat is lariekoek. Het ligt wel an ej niveau heo goed je kan rijden natuurlijk. En bij sommige vinden de instructrice dat je beter gen wedstrijd kan rijden en ja dan heb ej geen vrijheid..

EefiiJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:32

chanty schreef:
IK kraak niemad af ik geef alleen maar tips wat ej wel kan doen bij het inrijden om je pony losser te krijgen. IK heb altijd al de vrijheid gehad om em in te schrijven als dat kan dus dat is lariekoek. Het ligt wel an ej niveau heo goed je kan rijden natuurlijk. En bij sommige vinden de instructrice dat je beter gen wedstrijd kan rijden en ja dan heb ej geen vrijheid..

en IK heb niet de vrijheid gehad om dat te doen. en ik rij nu M2 niveau.
Ohh oliebol, Ja ik zie nu pas dat de neusriem verkeert zit, niet goed gezien Pardon daar voorr.