Als ze even op de voorhand dondert of niet over de rug loopt, steek ik er gelijk 20 cm onderuit met mijn benen.

Ik ben M2 met Coon, maar het is meer dan een half jaar geleden dat ik een wedstrijd gereden heb. Ze heeft heel lang stilgestaan, omdat het absoluut niet meer ging met rijden. Uiteindelijk kwamen we er achter dat er een paar wervels niet goed zaten, waaronder haar nekwervel.
vandaar dat ze helemaal niet meer wilde (kon) buigen in haar lichaam, ik dacht daarvoor echt dat ik haar compleet had verpest.
Ze gaat alweer beter lopen, maar ik ben bang dat ik nu verliespunten ga rijden als ik weer wedstrijden wil gaan starten. Schouderbinnenwaarts begint net weer te komen, maar de travers is nog kwijt.

In de winter heb ik altijd een wedstrijdstop en train ik ook maar heel licht. En door het slechte weer + buitenlandse reis enz. had ik al een maand geen dressuur meer gereden, alleen wat bosritten gemaakt.
Oja! Ik weet niet waar ik met mijn gedachten was toen ik haar opzadelde, maar volgens mij probeerde ik het zadel op haar hals te leggen?
Het ligt véél te ver naar voren! Ontzettend dom van me, zo belemmer ik haar schoudervrijheid.(En mijn houding
)Foto's: (op volgorde)

(Jammer genoeg onscherp.)

Mijn favoriete foto's:

Ach, ik ben nog wel gek mijn mijn kleine poonietje hoor!
Ze heeft haar bouw echt tegen, daarom zijn de oefeningen voor haar moeilijker dan een correct gebouwde pony, maar ze probeert het altijd wel.

Commentaar/opmerkingen/enz allemaal welkom, ik kan er wel tegen.
ik vind alleen niet dat je te groot bent voor je pony hoor

)