@ Marley: ik zocht al even naar een rondgenaaid hoofdstel met smalle neusriem, vanwege Rom zijn kleine koppie. Dat is nu gelukt dus!
@ Kelliej: heb even in je profiel gespiekt maar vind ze behalve dat ze beiden schimmel zijn toch qua bouw niet veel van elkaar weg hebben. Jouw paard is trouwens wel heel erg leuk!
Wat mijn schouders betreft heb je helemaal gelijk, ik zal erop gaan letten (krijg het nog druk met al mijn verbeterpunten, alweer een erbij!)
@ MissEvil: dat rechtop zitten is voorheen nooit een probleem geweest bij vorige paarden. Maar bij Romanov doe ik het inderdaad wel (meestal). Het kan misschien te maken hebben met het feit dat mijn zadel nog niet helemaal optimaal ligt, maar dat wil ik natuurlijk niet als excuus gebruiken. Ik ga er gewoon nog beter op letten.
@ Cayenne: bedankt voor je compliment, mijn tenen staan ook als ik met beide pootjes op de grond sta een beetje naar buiten (vroeger noemden ze me Wammes Waggel als ik aan het hardlopen was!) dus ik ben bang dat dat nooit ideaal gaat worden. Ik doe wel mijn best! Enne, dat bandageren lukt me niet altijd zo netjes hoor.
@ Rukaro: hij is heel koel in zijn koppie en over het algemeen heel braaf. Maar af en toe kan hij toch ook wel ondeugend zijn en ineens een sprintje trekken hoor! Maar over het algemeen mag ik niet mopperen, en dat doe ik dan ook niet!