Dit is de 1e keer op Morris, het hele verhaal vind je hier: viewtopic.php?f=15&t=561424
Houd er rekening mee dat dit de 1e keer is dat we (ik en Mariska (Danino @ bokt)) op hem rijden, moet erg wennen aan hoe de pony onder het zadel loopt, en hij natuurlijk aan ons. Bovendien moet ik ook wennen aan het zadel (heel erg plat aan de achterkant) en daarom is me houding op sommige foto's erg bagger..
Houd er ook rekening mee dat de pony 7/8 jaar is en in November pas is ingereden (herfstvakantie) Het meisje die hem toen reed is er een paar keer afgevallen, durfde niet meer en is gestopt.Genoeg de foto's (hij was trouwens supper braaf

1.

Even poseren, en morris denkt; Mwah zal wel.
2.

Stappen..
3.

4.

5.

6.

7.

Aanzet tot galop (denk ik)

8.

9.

10.

11.

Het is niet wat het lijkt hoor..
HIj loopt wel mooi
Hij deed soms ze hoofd heel laag, en toen is deze foto net genomen.. 
12.

Galop..

12.

Draf lange teugel..
((en mooi sta moment
))13.

Uitstappen..
14. [img][/img]
En dan nog een mooie stand-foto..

Filmpje:

xXx Marinke
Owja de foto's zijn door het uploaden naar de comp. door de war geraakt waardoor ze niet helemaal meer in volgorde staan..
We hebben ook niet veel stap-foto's omdat Mris er toen nog naast liep (omdat het de 1e keer was, en we niet wisten hoe morris zich zou gedragen)
k: 

echt leuk beestje
het dekje ziet er alleen een beetje groot uit?
Eerst ging die zelf, toen moest ie door galoperen (dus sprong die weer aan,,) en daarna nam ik hem zelf terug..