heb nu een rood setje gekocht, en een borstuig voor het zadel wat tegen te houden want ze heeft weinig schoft, normaal doe ik geen martingal om, maar deze zat toch bij het borsttuig, heb ik het voor de 1ste keer geprobeerd, niet dat het ooit in werking had moeten komen
buiten een paar miscomunicaties natuurlijk , maar daarvoor heb ik het ook nooit nodig dus ...heb hier een paar foto's van rijden (ook veel stils) en een paar standfoto's
deze punten zou ik even willen zeggen!
* IK heb haar een Maand NIET gereden,(moest op een andere) en zelf heeft ze twee weken niet gereden
* Cap is EIGEN keuze
* rij TIPS mag, maar hou het vriendelijk, en weet dat ik m'n hakken moet naar beneden doen maar zo werkt het beter voor ons beiden
setje showen
vanaf hier staan de foto's door elkaar
eerst: ZO REED IK HAAR VROEGER! (
pessoabit+mexicaanse neusriem
)

EN NU

hier had ik ze nog hoog ingesteld, probeer de achterhand onder de massa te krijgen, is soms moeilijk, maar loopt na een tijdje beter

beetje rare foto: mijn houding( probeer recht te zitten, is vaak commentaar op wedstrijd, vandaar de overdreven houding)

inzet volte (hoeken en buigingen waren een RAMP ze deed het gewoon NIET, nu geeft iedereen me al wat complimenten dat het d egoede weg opgaat, helaas is ze al 21 (april22) en heeft het INTENSIEF doorrijden geen nut, want volgend jaar gaat ze op pensioen)

met enorm druk zetten op he tbinnen been zodat ze niet over haar schouder naar binnen valt (wat vaak gebeurt) vandaar mijn voeten zo!

hier zie je dat ze een beetje op haar buiten been wegloopt

beloning, en wat onspanruimte af en toe is van harte gegeven

inzet wijken! bokkers: we zijn in leer! ze luisterd niet zo goed op de beendruk(vandaar mijn voeten in vele foto's zo) en ze doet haar hoofd te fel naar binnen, maa rben al ubertrots dat ze na HEEL lang trainen EINDELIJK haar benen "kruist" en haa rachterbeen onder de massa brengt!

stils

(ergens op einde (staan door elkaar))
zit m'n haar goed? jammer, fanny staat hier zo mooi, en ik stom

klein galopje

snoepje geven

wallas en fanny voor vertrek (wallas=babyblauw)
foto's zijn vanop een paard getrokken, dus kan scheef zijn, of dergelijke
winter buik
en hier vloog ze weg door een kat die op de ijzere platen sprong aan de andere kant
een ingezette galop
terug nemen
aangaloperen op rechte stukken (paard leert zelf juiste been nemen)
1ste miscomunicatie
hier lag ik er bijna af, (zie je nie, maar hang schuin in zadel na fikse bok)
miscomunicatie 2 (handen laag sabrina!!)
stukje wijken
hoofd veel te schuin
tussen de palmboom
huis bezoek bij vanessa( wallaslover) thuis
stils HIER GAAT HET OM! HOE RIJD IK

toen nog even op wallas

nou wat vinden jullie?
lief blijven
ben ik verbeterd?